Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gcv199
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 14, 2012 om 22:04Nokia N8[quote=aurora1 schreef op donderdag 14 jun 2012, 20:51]Dag gcv199,
Heb je Klik hier... misschien iets aan?
vr.gr.
beste, deze website ben ik al eerder tegen gekomen deze instellingen heb ik ook al meerdere malen geconfigureerd en zoals je op de website kon lezen had dit geen succes het probleem bleef zich voordoen.
Toch bedankt, ben echt nog 0 reviews en kennisen tegen gekomen die wel verbinding konden maken met dit soort wifi.
Oplossingen of sugesties zijn welkom
mvg -
Nov 26, 2011 om 11:54Nokia N97reparatie niet ondergarantie!!gister brief terug gehad, ze willen de koop niet ontbinden etc etc, gebeld met klantenservice moest nog een brief of mail sturen hopelijk volgende week reactie terug
-
Nov 18, 2011 om 17:51Nokia N97reparatie niet ondergarantie!!heb al een brief gestuurd
en hij was binnen garantie tijd opgestuurd, verder zal ik je berichten wanneer ik reactie terug heb ontvangen
mvg -
Nov 18, 2011 om 16:30Nokia N97reparatie niet ondergarantie!![quote=bcklantenser schreef op vrijdag 18 nov 2011, 12:02]Geachte klant,
U vroeg ons eerder om een vervangend product. Deze hebben we u inderdaad aangeboden. Om u sneller van dienst te zijn hebben wij voor een opvolger gekozen van de N97, de N8. Maar het is ook nog mogelijk een Nokia N97 voor u te bestellen.
Hoe dan ook, wij zullen uw ingezonden brief zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare
ja , ik ga niet weer een nokia n serie nemen zoals ik al heb aangegeven, en ik heb er niet 250 voor neergeteld, dus dan ga ik ook geen vervangend product van 250 aannemen zoals ik ookal telefonisch heb aangegeven aangezien we het er niet over eens gaan worden en ik het zat ben dat jullie niet weten wat jullie moeten doen zal ik de koop moeten ontbinden
jammer want heb ook een heleboel goede ervaringen over jullie gelezen en gehoord, nou mocht het bij mij niet zo zjin jammer maar ik ga niet van het een naar het ander eerst zeggen ja alleen de n8 kan ik je bieden dan ja je mag een nieuwe komen uitzoeken tot 250 euro en nu ja ik kan ook nog een n97 bestellen waar gaat dit heen?
wil nu gewoon geld terug en dat is dan dat sorry -
Nov 17, 2011 om 18:47Nokia N97reparatie niet ondergarantie!!*post
heb laatste tijd last van andere letters op toetsenbord -
Nov 17, 2011 om 18:46Nokia N97reparatie niet ondergarantie!!ja doe het morgen op de past bedankt voor je medewerking
zal weer posten als ik een reactie terug heb ontvangen
sinds 17-10 geen mobiel, moet nu gewoon opgelost worden en niet van het een naar het ander
ik hou je op de hoogte
mvg -
Nov 17, 2011 om 15:59Nokia N97reparatie niet ondergarantie!![quote=bcklantenser schreef op donderdag 17 nov 2011, 14:51][quote=gcv199 schreef op woensdag 16 nov 2011, 20:42][quote=bcklantenser schreef op vrijdag 11 nov 2011, 13:17]Geachte klant,
Uw klacht is momenteel bij ons in behandeling. Zo gauw we uitsluitsel hierover hebben zal het filiaal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
dat is wel leuk en aardig heb tijdje zitten wachten morgen is alweer dag 31 en nog steeds niks gehoord, geen mail geen voicemail heb veel geduld maar dit gaat me verstand te boven
heb geen zin om nog 2 ''a 3 weken te wachten,wil gewoon een vervangend product nu. Zo niet zal ik schriftelijk maar contract ontbinden. is echt te gek voor woorden schijnt dat die n97 de 1 werkt de ander werkt niet en dan scheept nokia je af met een antwoord als ja dit valt niet onder de garantie, zouden ze maar verder moeten onderzoeken hadden ze ondervonden dat hun ontwerp technisch niet helemaal in orde is. en ben niet de enige met dit probleem dus geloof niet dat het aan mij ligt
Geachte klant,
U zult deze week nog benaderd worden door het bewuste filiaal, met een oplossing.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
net gebeld door belcompany zeggen ze nokia kon je toestel helaas niet repareren we hebben nu dus een vervangend toestel voor je de nokia N8 die moeten we alleen bestellen want we hebben die dan niet in voorraad
nou ik zeg dat is het probleem ik ga niet weer een nokia nemen, verkoopster zegt heeft u een momentje ik zal even kijken wat ik hier mee moet
even gewacht uitijndelijk zegt ze je mag een ander toestel uitkiezen tot een prijs van 250,- nou heb ik contant 639,99 neer geteld in de winkel voor de nokia destijds. zeg ik nee ik heb dik 600 betaalt.
dus moest ik maar contact opnemen met klantenservice
heb ik meteen gedaan natuurlijk krijg ik een mevrouw, heb haar alles uitgelegd en toen ik het woordje ''Kassa Varra'' noemden stotterde ze als een gek, kreeg ik antwoorden als van ja u kunt niet altijd kiezen en we hebben u de mogelijk heid gegeven voor een vervangend product etc etc zeg ik ja maar volgens wettelijke garantie moet ik het er wel mee eens zijn en mag hij even duur zijn als mijn aankoop bedrag wat ik ervoor neer heb geteld.
die vrouw wist zich geen raad dus heb ik gezegd aangezien wij en jullie er niet uitkomen zal ik maar de koop moeten ontbinden schriftelijk.
dat vond ze goed ik moest alleen afwachten als ik daar wel recht op heb volgens haar.?
leuk hor die service van Belcompany maar als het zo moet dan maar via deze weg
zal deze pagina zeker uitprinten en andere klachten met belcompany en nokia
na 31 dagen erachter komen dat het niet gemaakt kan worden
grappig. -
Nov 16, 2011 om 20:42Nokia N97reparatie niet ondergarantie!![quote=bcklantenser schreef op vrijdag 11 nov 2011, 13:17]Geachte klant,
Uw klacht is momenteel bij ons in behandeling. Zo gauw we uitsluitsel hierover hebben zal het filiaal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
dat is wel leuk en aardig heb tijdje zitten wachten morgen is alweer dag 31 en nog steeds niks gehoord, geen mail geen voicemail heb veel geduld maar dit gaat me verstand te boven
heb geen zin om nog 2 ''a 3 weken te wachten,wil gewoon een vervangend product nu. Zo niet zal ik schriftelijk maar contract ontbinden. is echt te gek voor woorden schijnt dat die n97 de 1 werkt de ander werkt niet en dan scheept nokia je af met een antwoord als ja dit valt niet onder de garantie, zouden ze maar verder moeten onderzoeken hadden ze ondervonden dat hun ontwerp technisch niet helemaal in orde is. en ben niet de enige met dit probleem dus geloof niet dat het aan mij ligt -
Nov 13, 2011 om 12:58Nokia N97reparatie niet ondergarantie!!ja, dat is zeker afwachten
-
Nov 10, 2011 om 19:08Nokia N97reparatie niet ondergarantie!!Bedankt ik ga hier zeker mee naar BelCompany, en print de formulieren uit, Bedankt ik post zosnel mogelijk de reactie terug
eerst wacht ik het een weekje af wat hoofdkantoor zegt
=edrick3 schreef op donderdag 10 nov 2011, 18:51: Hallo gcv199,
.....Als Belcompany hier niks aan doet heb ik dan recht om, de koop te ontbinden, of hun de mogelijkheid te bieden een vervangend toestel van gelijk waardige prijs in de plaats van de Nokia n97 te geven ?.....
Lees hier bij Consuwijzer o.a. over koop ontbinden + voorbeeldbrief.
Suc6