Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: generix666
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 7, 2015 om 15:38Tele 2hallo
idd het keuze menu was mij ook al opgevallen.
ik heb dit een keer gevraagd aan 1 van de medewerkers "het is om dat wij jong en dynamisch willen overkomen" aldus die medewerker
echter denk ik (weet eigenlijk wel zeker ) als je bekijk wie of wat het forum van tele 2 is,
het totaaql onverstandig is dit door te zetten naar dit forum.
aangezien er mensen zijn die
quote
Ik moet wel zeggen dat het forum van Tele2 zelf waarnaar u verwijst, hartstikke nep is. .
Sommige 'personen' op dat pappen & nathouden forum hebben daar meerdere alter ego accounts. Zoals bijvoorbeeld de gebruikers 'Aragorn' en 'Birgit', dat zijn gewoon één en dezelfde persoon die daar dan zogenaamd 'belangeloos' 24/7 post. (zelfde voor gebruiker 'jithkoch'). Ze hebben al 10.000 / 13.000 berichten, maar het zijn dan ook gewoon onder cover Tele2 medewerkers.
ik zelf ook een zeer groot conflict heb met dit forum.
en dus deze ervaring deel -
Sep 2, 2015 om 19:12Tele2 op de zwarte lijst.[quote=anne1234 schreef op vrijdag 21 mrt 2014, 03:23]zo ,ik zou helemaal uit mijn vel springen. Kan of hebt u bij de bank deze schooiers al laten blokkeren?? Of eens kijken of de geschillencommissie of de opta hier iets mee kan?? Dit is wel heel zeker een voorbeeld van behoorlijk klantonvriendelijk wanbeleid bij Tele2. Ik snap nog steeds niet dat die nog klanten hebben. Maar ja ik heb ook zo een akkefietje met ze gehad . En ja dan maak ik ook geen goede reclame voor ze ook nog eens. Het schiet me net te binnen, is er nog een Ombudsman of zo iets?? Instanties inschakelen die de publiciteit zo wie zo niet schuwen. Is misschien ook een optie. Want ze maken het er zelf na dat mensen naar dit soort middelen grijpen ,want respect voor klanten dat hebben ze daar helemaal niet. Een hoop bla bla maar doen wat ze beloven ,ho maar,... Ik hoop dat u snel een oplossing vindt..
hahhah ja dat bedoelde ik dus ook mijn mijn reactie je mag niet uit je vel springen wand dat zetten ze je als negatief agresief persoon neer op oa het tele 2 forum Bombarie is een van deze rare mensen die dit doet -
Sep 2, 2015 om 19:10Tele2 op de zwarte lijst.ja dat tele2 is me wat op de dag van vandaag ik lees vel negatief over dit bedrijf op het tele2 forum zelf kun je alles achterlaten maar zijn altijd wat eikels tussen die werken voor tele2 en in hun privé dan alle berichten gaan belachelijk maken he maar volgens mij is het logies als een bedrijf je naait dat je effe pist off word en is het logies als je twee jaar verder ben en nog geen ene moer bereikt heb dat je een beetje agressief kan overkomen.
is logies wat doen hun dan die gaan zeggen je ben agressief zonder te beseffen dat het probleem bij hun lig waardoor je wel een keer agressief kunt zijn ik ben een van die Mensen die ook wel een keertje agressief word helaas
zelf heb ik al 2 jaar alleen maar problemen met tele2 ik ga niet weg bij tele2 omdat ik vind dat ze alles kunnen gaan vergoeden zo ook mij advocaat die morgen al meteen met de zaak begint dit al een half jaar eerder had moeten doen maar door goede praatjes van tele2 heb ik dit even gelaten in middels vandaag is alles erger geworden en ga nu dus door ik zal proberen als die zaak er komt elke vorm van pers hierin mee te betrekken Nederland mag weten wie tele2 echt is
ik ben erg klaar met tele2 en stap over wanneer alles achter de rug is dat wel maar nu hou ik m aan i.v.m. er meer problemen kunnen komen en ja ook voor opnemen van bewijs en zo hou ik m aan ik heb namelijk van de 24 maanden net twee maanden fatsoenlijk product mogen genieten de rest alleen maar gezeik gehad
nee ik ben niet agressief wel heel boos op tele2 met hun fake beloftes en zogenaamd goede oplossingen die ze je wel zeggen maar niet uitvoeren ziek bedrijf en de klantenservice medewerkers hebben niet meer dan een iq van 0.0.1 baksteen -
Sep 2, 2015 om 14:59Tele2, Zomaar afsluiten zonder aankondigingja even op de schijver van dit topic
kort gezegd ik heb dit dus ook ik ben twee jaar meer als 2 al klant bij tele 2 elke maand netjes betaald zelfs de keren dat we geen diensten hadden door onweer en storingen alles betaald geen vergoeding gehad niks niet en idd ik was perrongelijk door er over heen gekeken te hebben 1 rekening vergeten van jullie 2015 nu sept 2015 afgesloten
33 dagen later dus volgens mij mag dit ook wettelijk niet maar pas na 3 maanden de tele2 medewerker die ik sprak deed hier geen uitspraak over meestal als een medewerker dit zegt klopt het wat ik zeg.
idd zonder berichtgeving hiervan.
maar ze hadden t allemaal nog kunnen ver-komen omdat ik bijna elke week een stuk of 2x aan de tel zit met tele2 ivm mijn router het gewoon al van af mei niet doet als t ook maar ff regent of slecht weer is vallen alle diensten uit de lampje branden dan rood en 4 later is het dan weer goed soms ook 8 uur of 10 uur afhankelijk van t weer.
als ik dan aan de tel zit vraag ik altijd of alle facturen betaald zijn elke fucking week 2x en zeggen hun ja alles is betaald ze hadden dus ook een week geleden toe ik ze aan de tel had kunnen zien dat inderdaad die jullie nog open stond maar dat was niet zo alles was betaald totdat vannacht de stekker uit de tv ging internet en tel doen het wel nog.
ik bellen en zo kwam ik erachter dat jullie nog open stond 60 euro ongeveer Augustes is betaald 90 euro juli is betaald 59 euro die 90 euro is ook nog eens wat ik heb een telefoon nummer gewijzigd bij tele 2 dit kost dus effen 30 euro hé mensen dus boven op die factuur van 60 30 erbij en zo 90 deze maand ik betaal dus alles netjes altijd op tijd op dit een keertje na dat ik even niet heel goed opgelet heb en daar word je als trouwe nette klant dan helemaal op afrekent
o ja en dan als je helemaal flipt en opbelt durven ze ook nog AANSLUITKOSTEN IN REKENING TE BRENGEN.
effen voor de duidelijkheid
dat weiger ik te betalen en zal dan ook verder gaan net als kpn en win dit dan ook gewoon weer op mn sokken
omdat ik al eerder een grotere zaak tegen het maffia bedrijf kpn heb liggen aan douwen en gewonnen heb zal tele2 een makkie zij ivm ik de weg al weet
wat ik iedereen aanraad pak je samen in je woonplaats ga samen naar een advocaat als groep en klaag die pokken rot tering leiers gewoon aan je heb er recht op en als wij een rekening als mens niet betalen of vergeten wat voor bloody reden dan ook krijgen we deurwaarder extra kosten rechtbanken ect ect we kennen dit wel en als een bedrijf jou fout behandeld mogen hun er mee weg komen door dit onrecht bijt ik me juist vast om ook voor de normalen mens zoals jij en ik
sowieso is dit een beetje oneerlijk verdeeld wand aangifte wegens oplichting kun je niet doen wand popo zegt gewoon is civiele maar o wee als een bedrijf jou moet hebben staan ze er zo ook die popo erbij en komen je spullen uit huis halen terecht of onterecht een bedrijf word veel te vaak onnodig in zijn gelijk gesteld door de rechtbank terwijl die rechter niet eens ziet en wil zien dat dit bedrijf dan gewoon de fout is .
ik moet zeggen bij KPN hadden we een goeie en die stelde ons dan ook in ons gelijk na aantonen van een dik pak papieren met bewijs tegen dit mafia bedrijf.
tele2 kan het beter effen met de mensen goed gaan regelen wand zoals ik al eerder zij ik denk dat ik me serieus eens ga inzetten voor al die slachtoffers van tele 2 kpn Ziggo k heb er nog een paar.
veel mensen weten ook niet wat hun recht is (ik ben inmiddels hier al een expert op geworden)
ik ga adverteren om hulp aan te bieden voor mensen die echt de Sjaak zijn onterecht.
er zijn ook een hoop mensen die bewust niet betalen en zich bewust het gezeik op de hals halen nja die help ik gewoon niet .
je heb een betaal plicht op producten die zelf aan neemt en als dit dan werkt moet je gewoon betalen werkt dit niet ook gewoon betalen wat niet werkt kun je dan gewoon terug eisen maar betaal wel gewoon eerst zodat zij niks tegen jou kunnen beginnen en jij altijd in je recht staat in mijn geval ik betaal 60 gemiddeld per maand ik doe dit al van af mei voor heen had ik een lagere pakket bij tele 2 ik ben in mei naar een hogere snelheid gegaan
dus mei 60 euro geen fatsoenlijk diensten
juni 60 betaald geen fatsoenlijke diensten
jullie 60 openstaan dit is dus da vergissing die we even niet gezien hebben dit is vandaag betaald maar nog steeds geen diensten
Augustes 90 euro betaald nog steeds geen diensten.
60 gewoon abbo en 30 telefoon nummer omzetting
nog steeds werkt mijn modem/router niet bij regen zoals nu dus het geval weer is.
ik schijf alle tijden maak filmpjes van die storingen en zo vergaar ik op elke mogelijke manier bewijs (mijn advies aan jullie doe dit ook)
in Nederland is 1 ding je moet bewijs hebben.
ik maak meestal een filmpje en foto's met tijd met datum ook mail ik en maak notities op dit moment doen alle diensten het weer niet wegens het weer ik heb een enorme ruis in de telefoon lijn en dit neem ik dus op.
doe dit ook en toon dit aan bij welk probleem bedrijf dan ook maar zorg dat je het orgineel altijd zelgf hou als second bewijs een bedrijf wil wel eens zeggen dat ze dingen niet hebben gehad door dat jij alles opschijf en datums erbij kun je dit dan heel makkelijk aan tonen ik kom hier zeker nog op terug en ben zeker nog niet klaar met tele2 -
Feb 21, 2014 om 17:14fbto oplichting[quote=tijger1 schreef op vrijdag 21 feb 2014, 16:06]En wat was er nu dan fout bij FBTO?
staat er op
heb m net gepost
bij de woonverzekering zit een systeem fout is bekkend en bij de auto
die assurantie en premie door elkaar gegaan. -
Feb 21, 2014 om 17:11fbto oplichtingDe eind conclusie:
voor ik begin de auto stond op 13 mei 2013 als onverzekerd!
wat betekent dat het dan 3 maanden geleden is dat er een premie niet betaald zou zijn eerder mogen ze niet opschorten.
het eerste gedeelte hier onderaan lig ik tot op de minuut van nu nog steeds helemaal plat om elke keer als ik het onderstaande gesprek terug haal lig ik dubbel.
gisteren besloot ik maar weer eens te bellen met fbto om te kijken hoe het stond met mijn klachten.
ik kreeg een mevr aan de telefoon die vertelde me dit:
Letterlijk!!!!!
" meneer er is op 2 april een bedrag van 38 zoveel binne gekomen en een appart bedrag van 8,zoveel op 5 april"
we kwamen in ieder geval op de premie uit.
en nog een bedrag op (die assurantie belasting dus later in april de 22e of iets)
ik "huh maar dan mag mijn auto toch niet opgeschort zijn in mei al als in april de assurantie niet op tijd was?"
Zei:
"ja maar dat gaat om de premie van 48 euro"
ik een potje door elkaar altijd gedacht gedacht o is van jan of feb bleek dus keihard april te zijn waar hun het over hadden maar ook die premies en o ja die 38 euro en die apparaten 8 euro staan dus niet op onze afschriften vermeld ook dat nog he!!!
wel de aparte 4.35 assurantie belasting.
Ik zeg:
"wacht effe als ik het dus nu goed begrijp heeft u FBTO mij dus in februari 2013 een brief gestuurd met daarin de vermelding dat de premie van april 2013 nog niet voldaan was?"
zegt zei"
"ja!"
Ik wist niet wat ik hoorde:
Ik stond zo perplex dat ik gewoon stil werd!!!!
vervolgens zeg ik:
"Hoe kan dat dat ik in februari de premie van april dat zelfde jaar 2013 moet betalen."
Zegt Ze:
LETTERLIJK:
"ja das uw DING"
Ik:
"huh mijn DING????"
Dus zo leuk als ik ben vraag ik:
"mag ik een tolk spreken?"
Zei:
"hoezo?"
Ik
"omdat ik het niet meer volg, wat is mijn ding"
Zei:
""hakkelde wat""moest er zelf ook wel wat om grinniken.
"ja uh uh uh ja"
Ik me helemaal plat van t lachen compleet kon ik niks meer dan hard lachen.
ik vraag:
"mag ik even een andere collega spreken zei nee dat gaat niet.
ik oke:
ik zeg :
mevr even heel goed opletten nu op de volgende info die ik u geef.
ik zeg ik heb zelf in diversen callcenters gewerkt ik wet pricies wat mijn recht is moet ik de artikelen erbij zoeken en voorleggen of krijg ik nu iemand met volledige beheersing over de Nederlandstalige taal.
ze zegt ik ga even overleggen ik wachten.....wachten.......
20 min verder nog steeds wachten
toen enkele minuten later.
kreeg ik de topper van de fbto in mijn ogen natuurlijk.
en zij was zo serieus met mijn zaak dat zij ging onderzoeken wat er mis was gegaan of hoe ze dit kon oplossen.
en echt lezers
Ze heeft haar woord gehouden.
ze belde me terug ze zeg meneer u bent hier al zo lang mee bezig we gaan het beëindigen ik heb voor me een wam 34 liggen die richting u kant op komt.
ze ging nog even naar de woonverzekering kijken hier was ook iets mee.
maar is wel gewoon netjes erkend door fbto hoor.
dus echt binnen de 24 uur had ik zo goed nieuws en er viel zoveel van mn schouders af omdat ik heel veel verzet heb en heel veel uren gewerkt heb aan dit gebeuren.
dat ik moe van ben.
dat is dus de eind conclusie.
ik krijg de wam 34 de brieven gaan naar om en cvom
ook rdw .
en met een beetje geluk ook na info te hebben ingewonnen bij cjib.
zijn we volgende wek weer aan t rijden.
ik wil sowieso iedereen die hier aan mee gedaan heeft en aan meegewerkt heeft meegedacht heeft heel erg bedanken voor de moeite dit te lezen en vooral te bena drukken.
om goed op te letten
een kleine fout kan voor veel problemen zorgen of het door jezelf is of door een ander een fout kan gebeuren.
maar kom er dan gewoon voor uit!!!!
heb je recht of denk je recht te hebben zoek dit eerst goed uit!!!!
in mijn geval is het dat mijn premies dus gewoon betaald waren maar een miscommunicatie ivm assurantie belasting.
en dit mag niet gezien worden wettelijk als premie aldus het juridische loket.
en ik zeg altijd niet alleen horen wat ene zeg maar luister ook wand horen en luisteren liggen ver van elkaar!!
als jullie vragen hebben knal maar neer ik geef er altijd weer een repons op -
Feb 21, 2014 om 16:34fbto oplichting[quote=swat1500 schreef op woensdag 5 feb 2014, 23:31]Ik vermoed dat TS via het CJIB een beschikking (boete) heeft gekregen van de RDW vanwege het feit dat zijn (vermoedelijk) auto, op een bepaalde controle datum, niet verzekerd was.
Tegen een dergelijke boete moet je binnen 6 weken in beroep gaan. Doe je dat niet dan wordt de boete onherroepelijk en bij niet betaling volgt 2x een verhoging (waarvan de 2e behoorlijk hoog is) en is het bedrag kennelijk 1177 euro geworden.
Als na 2 verhogingen nog niet betaald is kan het CJIB betaling proberen af te dwingen door het rijbewijs 30 dagen in te vorderen en/of de betreffende auto 30 dagen buiten gebruik te stellen. Mocht dit ook geen effect hebben dan kan (na toestemming van de kantonrechter) een gijzeling (van maximaal 7 dagen) gaan plaats vinden.
Niet duidelijk is of TS in beroep is gegaan tegen de boete. Is hij niet in beroep gegaan dan is er NIETS meer aan die boete te doen of hij nu gelijk heeft of niet.
TS is kennelijk van mening dat zijn voertuig wel verzekerd was omdat hij stelt de premies te hebben betaald.
Om te kunnen aantonen dat het voertuig op de controle datum verzekerd was moet je een zogenaamde artikel 34 WAM verklaring kunnen overleggen. Middels deze verklaring geeft de verzekeraar aan dat op de betreffende controle datum wel een verzekering van kracht was.
Weigert de verzekeraar deze verklaring af te geven dan was er op die specifieke datum GEEN verzekering van kracht.
Het betalen van de premie zegt niets over het wel of niet verzekerd zijn geweest van het betreffende voertuig. Het is immers mogelijk dat een premie betaling (veel) te laat is gedaan. De tijd tussen het betaald moeten zijn van de premie en de feitelijke betaling is de verzekering niet meer van kracht en de verzekering wordt na betaling NIET met terugwerkende kracht weer van kracht.
Als TS kan aantonen dat hij de verzekeringspremie wel stipt op tijd heeft betaald, ook het juiste kenteken heeft verzekerd bij de FBTO en er dus onmiskenbaar (een) fout is begaan door FBTO dan kan hij FBTO voor de gevolgen aansprakelijk stellen en van FBTO een vergoeding voor de betaalde boete eisen.
Ten overvloede. Er is hier natuurlijk GEEN sprake van oplichting door of namens FBTO.
ja ik ben het hier een beetje mee eens mar ik leg dat uit als laatste. -
Feb 21, 2014 om 16:31fbto oplichting[quote=fbtowebcare schreef op donderdag 6 feb 2014, 15:46]Beste generix666,
Uw verzoek om een artikel 34-verklaring is bij ons bekend. U heeft hiervoor een klacht ingediend. Onze klachtenafdeling heeft besloten om geen artikel 34-verklaring te verstrekken. Uw autoverzekering was namelijk opgeschort omdat de premie niet op tijd was betaald.
Bent u niet tevreden over de afhandeling? Of over het antwoord dat u kreeg? Dan kunt u de klacht nog een keer voorleggen. Dat doet u bij de afdeling Klachtenmanagement. Stuur dan een gemotiveerde e-mail naar klachtenmanagement@fbto.nl.
Hartelijke groet,
FBTO Webcare
hallo
eigenlijk best geinig om dit lezen.
omdat ik dit bericht namelijk al 100de keren gezien heb.
op diverse andere site op diverse andere melding nu moet ik toe geven er zaten gevallen tussen dat ik zei van nee fbto heb hier gelijk in maar ook zeker gevallen waarbij dit niet was.
wat mij opval is dat de texten in de mail van webcare gewoon standaard zijn een bestandje op een pc-tje en re-senden maar jongens.
maar lezen jullie ook wat er staat en een gedeelte uit uw text wat u schreef (of nou ja dat bestandje wat stuur)
"Uw autoverzekering was namelijk opgeschort omdat de premie niet op tijd was betaald"
en:
"Uw verzoek om een artikel 34-verklaring is bij ons bekend. U heeft hiervoor een klacht ingediend"
o ja en:
"Onze klachtenafdeling heeft besloten om geen artikel 34-verklaring te verstrekken."
dit zijn al 3 fouten regels in uw text, omdat dit niet het geval is ik leg uit
we hebben menselijke factoren
deze factoren kunnen zijn:
horen en luisteren of beide.
lezen of begrijpend lezen.
de laatste "lezen of begrijpend lezen."
gaat hier dus mis u lees wel iets maar u snap er niks van dus stuurt u mij dat bestandje met standaard text.
en klaar is de medewerker die deze text plaatsten.
ik lees wel:
en geef antwoord:
U zegt:
"Uw autoverzekering was namelijk opgeschort omdat de premie niet op tijd was betaald"
Ik zeg:
Dit helemaal niet waar is ik dit kan aantonen dmv afschriften dat alle maanden de premie bedragen netjes betaald zijn.
En jullie de assurantie belasting verrekent hebben met een premie van de nog komende maand .
Uw fout!
Wij hebben het goede kenmerk bij de betaling vermeld.
volgende:
U zegt:
"Uw verzoek om een artikel 34-verklaring is bij ons bekend. U heeft hiervoor een klacht ingediend"
Ik zeg:
Dit is ook niet waar ik heb 3 klachten ingediend 2x 1e graads en 1 x 2e graads de andere afdeling zoals u zelf ook weet hebben jullie twee afdelingen voor klachten de 1e en de 2e.
volgende:
U Zegt:
"Onze klachtenafdeling heeft besloten om geen artikel 34-verklaring te verstrekken."
Dit klopt ook al weer niet.
Ik vind het knap dat u op 6 feb 2014 al weet dat de klacht afdeling van fbto besloten heb om mijn geen verklaring wam 34 af te geven.
Terwijl ik tot op de dag van van daag geen ENKEL bericht hiervan ontvangen heb vanaf mijn melddatum. (ik heb het over een mail of brief terug)
dan de laatste fout in uw mail
"Bent u niet tevreden over de afhandeling? Of over het antwoord dat u kreeg? Dan kunt u de klacht nog een keer voorleggen. Dat doet u bij de afdeling Klachtenmanagement. Stuur dan een gemotiveerde e-mail naar klachtenmanagement@fbto.nl."
Dit is dus die 2e afdeling en heb daar inmiddels 3 meldingen gemaakt waarvan de 3e de oplossende was.
nu zet ik neer wat u verkeerd gezonden heeft naar mij.
Dit is:
e generix666,
Uw verzoek om een artikel 34-verklaring is bij ons bekend. U heeft hiervoor een klacht ingediend. Onze klachtenafdeling heeft besloten om geen artikel 34-verklaring te verstrekken. Uw autoverzekering was namelijk opgeschort omdat de premie niet op tijd was betaald.
Bent u niet tevreden over de afhandeling? Of over het antwoord dat u kreeg? Dan kunt u de klacht nog een keer voorleggen. Dat doet u bij de afdeling Klachtenmanagement. Stuur dan een gemotiveerde e-mail naar klachtenmanagement@fbto.nl.
Alles dus na beste generix666 en tussen fbto webcare.
omdat mijn zaak is opgelost ga ik hier niet te veel over uitweiden!
maar wil u dan wel nog wat vragen stellen en ben benieuwd naar het antwoord?
1 heeft u alles gelezen in mijn texte na :
Gebruikersnaam:
generix666
Level:
Datum:
woensdag 5 feb 2014, 20:04
Categorie:
Auto & Vervoer - Overig
Antwoorden:
14
Trefwoorden:
oplichting, fbto, wam 34 ?
2 maandag ligd er een wam 34 door mijn brievenbus, hoe verklaard u dat ik mijn premie niet betaald heeft.?
3 ik heb u nu gewezen op een grote fout in uw standaard mail gaan jullie hier iets mee doen.?
4 Waarom vind de fbto het zo moelijk fouten te erkennnen?
ik hoop oprect op een ander antwoord dan een standaard mail! -
Feb 21, 2014 om 15:49fbto oplichting[quote=flessebon schreef op donderdag 6 feb 2014, 09:06]Laat je in elk geval niet verleiden om naar het forum van FBTO te gaan. Dat brengt je geen stap verder. Zou het via Kassa proberen of het Juridisch Loket als U denkt dat U sterk staat.
ja ook hier geef ik even een reponse
de website van fbto is 10 x niks zelf als je ingelogd ben nog niet
das zo waar en ja onder jou bericht en zo hieronder weer wand ook daar reageer ik op de fbto webcare lol laat het care maar weg hihihi want ze caren voor hun zelf he....
het Juridisch Loket heerlen
rdw
cjib
politie kerkade
politie landelijk
politie heerlen
politie brunsum
bewindvoering
sbs
de publieke omroep
kasa, radar en opgelicht
de nationale onbutsman
niet te vergeten het o.m in maastricht en cvom utrecht.
wetboekonlne
en nog wat mensen die ik misschien vergeten ben
hebben me fantastisch geholpen
en uiteindelijk heeft de fbto alles rechtgezet. -
Feb 21, 2014 om 15:14fbto oplichting[quote=flessebon schreef op woensdag 5 feb 2014, 20:32]Generix666, de mensen die antwoorden zijn niet van Kassa.
Voor contact met de redactie kunt U een email sturen naar kassa(at)vara.nl. De Belbus is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 13.30 uur op 035 – 6722722 of belbus(at)vara.nl.
Heb zelf ook geen goede ervaringen met FBTO. Dit los je niet zomaar op.
hey bedankt.
ja ik had deze info al
ik heb aangeschreven onopgeloste zaken van sbs6, vara kassa vara radar, en opgelicht van vara.
de grap is dat alle 4 behoorlijk interesse hebben in deze zaak.
na een half jaar zeuren en vechten.
+ 7 instantie erbij gehaald te hebben
en flink in die nek van fbto blijven dwingen en hijgen.
en ongeveer 7 wetboeken doorgespit te hebben had ik het gisteren voor elkaar dmv van nadruk te leggen op artikelen in de wet heb ik de 23e medewerker van de totaal iets van 22 personen gesproken te hebben in de afgelopen 6 maanden ofzo of zelf nog meer. overtuigd van de wet die heeft me doorverbonden met persoon 24 en deze mevr. verdiend de warme douche echt waar.
wand zij heeft binnen 24 uur alles flex afgehandeld ik leg dit nog dieper uit.
hoe dit gegaan is.
mvg roy