Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gerald_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 11:58klacht abonnementIk ga er maandag nog een keer zelf heen want ik woon niet ver van het hoofd kantoor af.
Ik probeer hier de juiste persoon te pakken te krijgen.Nogmaals ik vind het geen stijl om op deze manier zaken te doen om maar te zeggen betaal maar eerst te veel en dan verekenen we dit later wel.
Als ik mijn klant te veel tel aan de receptie dan reclmeert hij en dan zetten we dit eerst recht en dan praten we verder. -
Apr 16, 2004 om 11:58klacht abonnementHallo,dat is echt een heel verhaal ik ben van het kastje naar de muur gestuurd en ben wel 10 keer in de telefoonwinkel gelopen waar ik overigens goed behandeld werd maar deze mensen hebben wienig of geen invloed op het hele verhaal. het komt er op neer dat er iets fout was gegaan met een verlenging van mijn abonnement en dat ik zodoende verkeerde berekeningen kreeg thuisgestuurd waarop ik zei dat ik de faktuur nirt betaalde.
Dit duurde niet lang toen werd ik afgesloten en heb ik na lang aandringen van het personeel in de winkel alsnog de rekeningen een voor een betaald met als gevolg dat er een buiten de termijn is gevallen waar ik niet van wist want ik had geen kontact meer met de klantenservice dat deed het winkel personeel.
Het moest voor 12 oktober betaald zijn ander kreeg ik nooit meer een abonnement bij vodafone.
Laat nu net op 13 oktober de laatste betaling binnen komen dus zeg de afd credit control nu is het afgelopen we kiepen je buiten en je komt er niet meer in.
Ze geven wel toe dat zei ook fouten hebben gemaakt maar willen er verder niet op terug komen.
Ik moet alleen nog even 550€ betalen wegens mij niet houden aan de regels van het kontract en dat houd in dat ik niet op tijd betaald heb.
Wat kan ik nu nog doen zonder naar een advocaat te stappen want als het echt niet anders is doe ik dit wel want zo snel zijn ze niet van mij af.