Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gijane
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 6, 2014 om 20:50Onterecht hoge rekening KPNDe uiteindelijke oplossing geboden door Telfort is dat ik een nieuw modem heb ontvangen. Dit modem is op eenvoudige wijze zelf geïnstalleerd en werkt prima. Telfort heeft mij keurig teruggebeld of alles naar wens is verlopen dus ik ben op dit moment tevreden met de geboden oplossing. Mocht ik in de toekomst nog problemen ondervinden dan kan ik in mijn klacht verwijzen naar de medewerkster in kwestie en wordt mijn klacht door haar in behandeling genomen. Nu maar hopen dat dit modem niet opnieuw gehackt zal worden en dat de kosten daadwerkelijk op mijn eerstvolgende rekening worden gecrediteerd.
-
May 1, 2014 om 13:54Onterecht hoge rekening KPNNa veel telefoontjes naar Telfort en meldingen van mijn kant op diverse fora ben ik gisteren teruggebeld door een dame van de afdeling klantenrelaties van Telfort. Door stug volhouden en verwijzen naar diverse berichten over onterecht gebruikte telefoonnummers voor het bellen naar 0909 nummers ben ik in het gelijk gesteld. Telfort geeft toe dat er een beveiligingslek is geweest on mijn modem voor het 0909-1291299 nummer. Ik krijg de onterecht in rekening gemaakte belkosten op mijn volgende factuur gecrediteerd en tevens een kleine vergoeding voor mijn gemaakte kosten. Het is jammer dat ik er zoveel voor heb moeten doen bij Telfort maar ik kan nu wel aangeven dat de klacht is opgelost. Over de vraag of er in de toekomst weer een hacker gebruik kan gaan maken van mijn vaste telefoonnummer is nog geen echt antwoord gekomen. Bij mij staan nu alle 0906 en 0909 geblokkeerd voor gebruik. Ik wordt morgen nog teruggebeld of er meer over bekend is en of mijn modem nog geschikt is gebruik. Ik ben dus tevreden over de uiteindelijke oplossing maar niet over manier waarop ik dit voor elkaar heb moeten krijgen. Wellicht zal Telfort in de toekomst beter op dit soort klachten reageren d.m.v. een betere instructie voor de medewerkers op hun klantenservice en eerder ingrijpen bij veiligheidslekken.
-
Apr 29, 2014 om 14:47Onterecht hoge rekening KPNVandaag weer geen belletje van Telfort. Weer gebeld met de klantenservice. Die vonden het wel raar dat ik niet was teruggebeld en boden excuses aan. Later in het gesprek werd dit omgedraaid in een onzinverhaal over dat de andere afdeling de eerste medewerker die ik aan de lijn had gehad zou hebben aangegeven mij te bellen. Hij zou dan moeten vertellen dat zij niets konden doen en dat ik maar naar de technische dienst moest bellen. Ik gaf aan dat dit gisteren niet bekend was bij medewerker twee die in het dossier had gekeken. Ik geloof hier niets van maar goed. Het verhaal is dat er zogenaamd vanaf mijn telefoon gebeld moet worden naar de TD van Telfort zodat ze mijn modem kunnen bekijken. Waarschijnlijk krijg ik dan het lulverhaal dat het niet een hen ligt maar ik zal dit vanavond als laatste poging proberen. Mocht dit zo gaan dan zeg ik morgen mijn vaste lijn op en beraad mij over een verdere samenwerking tussen mijzelf en Telfort. Het is al schandalig dat ik dit zelf moet oplossen terwijl dit een probleem is van Telort zelf. Ze weten donders goed wat er aan de hand is en ik ben niet de enige met dezelfde foutieve kosten. Wederom geef ik hier dus maar weer aan dat de firma Telfort een zeer slechte service biedt en men het beste maar goed moet nadenken alvorens een product bij Telfort aan te schaffen.
-
Apr 28, 2014 om 17:58Onterecht hoge rekening KPNHet is na 17.00 uur en ik ben niet teruggebeld door de klachtenafdeling van Telfort. Mijn eerdere opmerking over de slechte service van Telfort wordt hierbij dus wederom bevestigd. Ik wil maar 1 ding en dat is mijn geld terug en een belofte dat Telfort haar modems beter beveiligd. Daar betaal ik tenslotte mijn abonnementskosten voor. Ik neem een dienst af en verwacht gewoon een goede service. De kosten dienen verhaald te worden bij de hacker en niet bij de gedupeerde klant van Telfort.
-
Apr 28, 2014 om 16:15Onterecht hoge rekening KPNIk schrijf nu over Telfort en dit nummer kost 10 cent per minuut. Tenzij je met het 020 nummer belt dan betaal je lokale kosten maar het is niet gratis. Dit maakt het probleem er overigens niet minder om want ook al zou het wel gratis zijn dan nog ben ik niet teruggebeld door Telfort. Aangezien Telfort onderdeel is van KPN zou ik het al een stap voorwaarts vinden als Telfort dit ook gratis zou aanbieden.
-
Apr 28, 2014 om 15:03Onterecht hoge rekening KPNMaandag 28-4 en wat denken jullie?
Natuurlijk geen reactie.
Afgelopen donderdag gebeld met de helpdesk van Telfort en er werd mij toegezegd dat ik binnen 48 uur een telefoontje kon verwachten van de klachtenafdeling. Natuurlijk ben ik niet door ze gebeld, zoals ik al had verwacht. De medewerker van de klantenservice kan(mag) uiteraard geen beloftes doen maar gaf mij in het gesprek wel aan dat het probleem bekend was. Het specifieke probleem met nummer: 0909-1291299. Dit probleem was echter alleen bekend bij de modem van het type fritsbox en hij kon mij niet vertellen of dit ook bij mijn Telfort modem uit 2007 het geval was. Hij bleef overigens erg vriendelijk maar je hebt er helemaal niets aan. Typisch gevalletje kastje naar de muur. Vandaag heb ik wederom naar de klantenservice gebeld en verzocht mij voor 17.00 terug te bellen. (de 48 uur waren duidelijk overschreden) Tot op heden geen reactie. De "firewall" die klantenservice heet werkt bij Telfort zelf wel naar behoefte!!! Mocht ik geen reactie krijgen dan zal ik mijn best doen om de naam Telfort zoveel mogelijk te noemen in relatie tot een zeer slechte service. Iets wat helaas bij dit soort bedrijven schering en inslag is. De service zoals ze dit noemen bestaat niet bij Telfort maar het graaigedrag bij het innen van "onterechte" rekeningen werk wel prima. De gang naar een deurwaarder kan zonder moeite worden gevonden maar restitutie op je onterechte rekening is er niet bij. Bij geen reactie zeg ik mijn telefonie maar op dan kan er ook niet meer onterecht misbruik worden gemaakt van mijn telefoonnummer. Waar is de tijd gebleven dat de PTT blij was met een klant en voor kwam rijden met een wagentje om de problemen op te lossen? Waar is de tijd gebleven dat je nog een excuus kreeg als er iets misging op je rekening? Waar is de tijd gebleven dat je bij storingen een gratis nummer kon bellen en je gelijk werd geholpen? Die tijden zijn van weleer en Telfort is helaas van deze tijd. -
Apr 23, 2014 om 19:04Onterecht hoge rekening KPNWij hebben net onze telefoonrekening van Telfort ontvangen. Ook wij hebben kosten voor nummer 0909-1291299 op 31-3-2014.
Dit nummer is niet door ons gebeld dus zijn wij waarschijnkijk ook gehackt.
Morgen neem ik contact op met Telfort en zal dan horen wat ze zeggen.
Gelukkig vallen de kosten voor ons mee maar dit zegt nog niets over het feit dat dit nogmaals kan gebeuren.
Ik wil dat Telfort dit nummer blokkeert omdat duidelijk is dat dit niet in de haak is.
Vreemd dat na aangifte er nog niets mee is gedaan door de politie. -
Jan 16, 2013 om 17:55Kruidvat online slechte service!!Uiteindelijk heb ik op 10-1 mijn geld gehad met een excuusbrief. Zal dit iets te maken hebben met deze discussie??
Ik sluit hierbij deze discussie af en hoop beterschap voor Kruidvat online. -
Jan 7, 2013 om 18:37Kruidvat online slechte service!!Tot op heden (7-1-2013) heb ik geen geld ontvangen. Wel een lullig mailtje na de kerst dat er wegens sinterklaas en kerstdrukte nog niet was betaald. Dit is werkelijk schandalig. Kruidvat dient gewoon binnen de wettelijk gestelde termijn mijn geld terug te storten. Dit is dus niet gebeurd. Nogmaals: KOOP NOOIT IETS BIJ KRUIDVAT ONLINE. Als het product niet deugd kost het je niet alleen je aankoop bedrag maar ook nog eens verzendkosten. Als ik deze week mijn geld niet krijg dan dien ik een officiële klacht in en zal ik er alles aan doen op deze wanpraktijken in de uitzending te krijgen.
-
Dec 28, 2012 om 18:28Kruidvat online slechte service!!Wettelijk zijn ze idd verplicht binnen 30 dagen te betalen maar dan moeten ze niet in de bevestiging 14 dagen beloven!!