Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: globetrotter
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 5, 2015 om 12:35opladen tabletHet kan ook aan de lader liggen. Wij hadden hetzelfde onlangs met de smartphone, laden duurde tergend lang. Na gebruik van een andere lader wisten we dat het daarna lag en hebben dus een nieuwe lader aangeschaft. Probleem was opgelost.
-
Feb 7, 2012 om 09:16Uitbetaling na expiratiedatumBlijkbaar hebben ze dan niet zo'n haast met uitbetalen, Voor hun geldt de wet van de grote getallen. Het geld nog even vast houden levert zoveel op. Ik kan alleen maar zeggen, blijven bellen en misschien dat er zo wat pressie uitgevoerd kan worden op een snellere afhandeling..
-
Feb 7, 2012 om 09:06Uitbetaling na expiratiedatumHeb je al contact met ze gehad? Meestal is het zo dat er een officieel formulier ingevuld moet worden en dat de originele polis overlegd moet worden. En als dat eenmaal rond is, dan toch nog even wachten op de administratieve afwikkeling en op het geld.
Ik heb geen ervaring met Delta Lloyd, maar bij een andere financiƫle instelling heeft het bij ons ruim 6 weken geduurd voordat we het geld kregen.
Succes ermee. -
Dec 27, 2011 om 13:55Rekening niet voor mij bestemdIk heb zojuist zelf maar even de garage gebeld. En er is mij telefonisch toegezegd dat de vandaag de credit-factuur de deur uit is gegaan. Ik ga ervan uit dat het nu helemaal is afgerond. Mocht er nog een staartje aanzitten dan meld ik mij wederom.
-
Dec 22, 2011 om 12:18Rekening niet voor mij bestemdVandaag weer de garage gebeld en gevraagd naar de stand van zaken. De persoon in kwestie die het zou uitzoeken was ziek en er had geen overdracht paatsgevonden.
Het wordt nu opnieuw opgepakt en uitgezocht, Ze proberen vanmiddag nog met een antwoord te komen, anders wordt het dinsdag na de Kerst.
We wachten dus gewoon maar weer af. -
Dec 21, 2011 om 19:50Rekening niet voor mij bestemd[quote=rjw schreef op woensdag 21 dec 2011, 16:34][quote=globetrotter schreef op zaterdag 17 dec 2011, 19:02]
Het zal vast wel goed komen, maar omdat iemand een fout maakt cq zijn werk niet goed doet word ik onnodig aan het werk gezet.
Zal andersom toch ook wel eens gebeuren? Of maakt u nooit fouten?
Inderdaad, ik maak nooit fouten. Dat laat ik door andere doen. -
Dec 21, 2011 om 19:49Rekening niet voor mij bestemdSorry, maar het was giga druk op het werk, dat het internet er even bij in schoot.
Verder ben ik nog niet veel verder gekomen.
Ik heb afgelopen maandag meteen gebeld en ze gaan het uitzoeken. Tot op heden heb ik nog niets gehoord. Als ik morgen nog niets vernomen heb, dan bel ik weer.
Wordt dus nog steeds vervolgd. -
Dec 17, 2011 om 21:00Rekening niet voor mij bestemdAbarth, bedankt. Ik ga het zo aanpakken.
Ik laat nog weten hoe het is afgelopen. -
Dec 17, 2011 om 19:02Rekening niet voor mij bestemd[quote=zwemmer schreef op zaterdag 17 dec 2011, 18:25]Misschien zit je in betaalstress en moest je even stoom afblazen om niet te ontploffen. Is het nu wat afgezakt? Komt allemaal goed.
Zwemmer
Het zal vast wel goed komen, maar omdat iemand een fout maakt cq zijn werk niet goed doet word ik onnodig aan het werk gezet. Ik heb geen zin om straks tegenover een deurwaarder te staan. -
Dec 17, 2011 om 19:00Rekening niet voor mij bestemd[quote=tdehond schreef op zaterdag 17 dec 2011, 17:09]Ik denk zelf dat een auto die ooit van ons is geweest
Ik zou zo nodig d.m.v. een copie vrijwaringsbewijs aantonen dat de auto niet meer in mijn bezit is.
Als garage hier niet mee akkoord gaat, dan zou ik een aangetekend schrijven sturen met als bijlage een copie van het vrijwaringsbewijs.
Copie brief + verzendbewijs bewaren. Dan kan ik bij een incassoprocedure aantonen dat ik gereageerd heb en aangetoond heb dat de opdracht niet van mij komt omdat auto niet meer in mijn bezit is.
Kan ik hieruit opmaken dat de bewijslast dus bij mij ligt?