Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gposthuma
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 25, 2013 om 09:37Lijbrandt - slechtste klantenservice ooit!Ja dat klopt, ik heb inderdaad een reactie van jullie gehad en heb er in mijn tekst ook naar gerefereerd. Belachelijk gewoon dat ik eerst mijn "gratis" kastje terug moet sturen voordat ik het geld, dat ik voor een zogenaamde tweede kastje heb moeten betalen, terug krijg.
Dat geld moet sowieso aan mij terug betaald worden ongeacht ik het gratis kastje teruggestuurd heb of niet.
En nogmaals wordt er niet gereageerd op het feit dat ik door jullie nu bijna €200 aan onkosten heb gemaakt. Ik zou geld van jullie moeten krijgen! -
Mar 22, 2013 om 16:27Lijbrandt - slechtste klantenservice ooit![quote=valerius-2 schreef op vrijdag 22 mrt 2013, 14:57]Lijbrandt ben ik er helaas achter gekomen dat de klantenservice van het bedrijf rond uit slecht is.
En dat dan voor een bedrijf die het project is begonnen, zou met toch moeten zeggen die moet juist het voorbeeld geven.
Ze geven helaas het voorbeeld hoe het echt niet moet.