Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: grabijn39
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 21, 2014 om 11:51Foto's plaatsen op de pcHet kan ook nog zij dat het kaartje defect is of dat de map waar in de foto'd staan verborgen is en dan kan de pc deze ook niet lezen
Vr.gr. grabijn39 -
Nov 29, 2013 om 13:10Mobiel abonnement opzeggen wegens wanprestatieIk heb dit verhaal wij hebben het ook gehad bedrag afgeschreven te onrecht en teruggehaald. Wij hebben Tele2 gesommeerd met alle facturen toe te zenden en we hebben ze een termijn gegeven van 14 dagen na 14 dagen geen gehoor we. zijn toen een procedure opgestart bij de geschillencommissie telecom het heeft wel 1 à 2 maanden geduurd maar wij zijn in het gelijkgesteld. Tele2 moet een bedrag aan ons betalen en de kosten van de geschillencommissie terug betalen
-
Nov 4, 2013 om 12:48Opzegging Tele2Bel naar 06-40191602 dan kun je het dure 0900 nummer omzielen
-
Nov 4, 2013 om 12:46Opzegging Tele2Op de dure 0900 nummer te omzeilen bel 06-40191602
=vr1944 schreef op maandag 4 nov 2013, 12:19: Je had het abonnement niet direct moeten opzeggen maar een maand voor het aflopen van het jaarcontract, dan was je veel goedkoper uit geweest en had je nog gewoon per maand betaald . Nu betaal je ook de korting die de eerste 6 maanden hebt gehad terug . Ruw geschat ben je nu 200 euro duurder uit. 0900-2411602 nummer klantenservice 7,5 cent per geprek.
-
Nov 4, 2013 om 12:45Opzegging Tele2[quote=vr1944 schreef op maandag 4 nov 2013, 12:19]Je had het abonnement niet direct moeten opzeggen maar een maand voor het aflopen van het jaarcontract, dan was je veel goedkoper uit geweest en had je nog gewoon per maand betaald . Nu betaal je ook de korting die de eerste 6 maanden hebt gehad terug . Ruw geschat ben je nu 200 euro duurder uit. 0900-2411602 nummer klantenservice 7,5 cent per geprek.
-
Nov 4, 2013 om 12:44Opzegging Tele2Het probleem wat je voorspiegelt komt ons bekend voor mijn echtgenoot had het ook een lopend contract. Hij heeft een regeling kunnen treven. Maar ik wel een vraag dat je het moet afkopen oké dat weetje maar wat ik mijn afvraag is hoe komen ze aan dat bedrag van 500 euro of meer?
Bij ons lig het eerst ook niet zo wat jij schetste maar wij hebben het hoger op gezocht en hebben TELE2 voor de geschillencommissie telefoon gedacht. Even het verhaal kort te houden wij hebben gewonnen omdat TELE2 het niet kom bewijzen waar dat bedrag vandaan kwam. Mijn tip zou zijn Stuur een brief naar TELE2 geef ze bedenktijd van 30 dagen en vermeld daar in mocht ze niet reageren op de brief of met een goede oplossing komen. Dat je een procedure gaat op starten bij de geschillencommissie.