Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: grietjejanna
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 24, 2011 om 13:52Onjuiste factuur van Ziggoik heb zeeeeer slechte ervaringen met ziggo.
onjuiste vacturen, tig keer bellen, maar geen oplossing. talloze brieven van hun ontvangen, ondertekend door een meneer die, naar bleek, al lang niet meer bij ziggo werkte. eindelijk van mijn abonnement af, dacht ik, wordt het contract gewoon verlengd op naam van mijn nota bene overleden echtgenoot. weer tig excuusbrieven ontvangen en zo ging het maar door. wel ben ik op een gegeven moment begonnen met het stoneren van de bedragen die ze afschreven. kheb zelfs stukken in de krant geschreven en hierop veel ingezonden brieven ontvangen van mensen die ook slechte ervaringen hadden , en ziggo voorgedragen voor radar, voor de superkoude douche.
instanties kunnen je het leven behoorlijk zuur maken.
ik wens je alle sterkte en succes