Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: grootebozewolf
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 12, 2012 om 23:05zoon van 13 pakt splinternieuwe mobiel uit doos en maakt een fout met het inzetten van de simkaart telefoon stukVolgens mij moet je tekenen voor een telefoon bij afleveren en had de jongen helemaal de telefoon niet mogen aannemen!!
-
Mar 10, 2012 om 16:04telfort geeft geen nieuwe telefoonUiteindelijk heel netjes behandeld door telfort, en ik heb een vervangend toestel galaxy + gekregen bijna nieuw in de doos, dus ik heb niets te klagen en zal zodra het kan de openstaande rekening voldoen.
Dank u Telfort t mag ook weleens gezegd worden dat niet alles kommer en kwel is.
Groeten een tevreden klant. -
Mar 8, 2012 om 19:45telfort geeft geen nieuwe telefoonbeste Laila,
Weer een verwijt mijn kant op.
Dat bedoel ik nou mijn email raken jullie nog kwijt daar.
Ik heb 2 adressen misschien zit het hem daarin!
Verder kijken dan de neus lang is.
Frank -
Mar 8, 2012 om 16:02telfort geeft geen nieuwe telefoonOk ik heb dus nog geen nieuwe telefoon en ze hebben mij gebeld, met de optie een ander toestel twv 140 euro te geven ipv mijn xperia mini10 want die kost nu nog 140 euro.
Ik moet nog 580 betalen voor mijn abbo, dus ergens gaan alle bellen rinkelen...
IK WORD WEER GENAAID.
Telfort reageert zo:
Mijnheer rietdijk als u die 140 euro terug laat storten kunt u zelf een toestel kopen.
Ant ik heb garantie van 8 maanden gehad?? waar is de rest.
Omdat er valschade is aan mijn telefoon wat niet raar is, zo een klein k.t toestel.
Ik vraag niet om de valschade te repareren die er vanaf dag 1 al zit.
Het feit is dat het apparaat nu pas kapot is gegaan, en aan iets heel anders dan valschade, anders had ik hem wel meteen na de val opgestuurd he...
Daarop krijg ik weer een helpdeskpief aan de telefoon die mij even gaat uitleggen hoe het allemaal werkt.
Als ik een bankstel koop, heb ik ook gewoon garantie.
Dus die onzin van wij hebben de telefoon niet meer das de juiste ja.
Als jullie dat toestel niet meer kunnen krijgen kan ik er eentje uit de KLUIS op het hoofdkantoor krijgen???
Als je daar dan niet mee accoord gaat, krijg je gewoon niets dus.
Ik heb de helpdesk nu twee x gemaild stuur dan maar een kluismodel uiteindelijk heb ik gewoon de telefoon nodig en verder niets.
En ik hoor gewoon niets meer.
Wtf is hier aan de hand, HET IS NEDERLAND HOOR.
sorry van mijn boosheid maar mijn bedrijfje gaat zo naar de knoppen zonder routeplanner zoek ik me de neten heel de dag onderweg.
Helaas heb ik geen fotografisch geheugen zodat ik blind ergens heen rijd.
Dus telfort aub? Bel mij even en geef mij gewoon waar ik recht op heb.
Of garantie of een ander vervangend toestel.
Bel mij maar voor een deal zoals jullie deden toen ik net gepost had.
De rekening a 167 euro die nu openstaat betaal ik NIET eerder dan dat ik mijn toestel in mijn handen heb en het werkt.
Ik ben al 10 jaar lid van de telfortclub maar ik twijfel nu over overstappen. -
Mar 1, 2012 om 23:22telfort geeft geen nieuwe telefoonDank je voor de tips Ik stap morgen even bij de fnv binnen, ben niet voor niets lid van die klup.
Via die berichten reageren ze toch niet.
Die vent ligt nu lekker op de bank, aan een bruine rakker!!