Antwoorden gegeven door: gvhorrik
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 29, 2009 om 17:22Beloofde snelheid ADSL niet haalbaar vanwege hardwareIk snap dat Telfort in hun recht staan, maar de huidige website van KPN (die dus zegt dat 20 MBit geleverd kan worden (wat dus niet zo is))?
-
Jun 29, 2009 om 17:20Outlook blokkeert bijv. Kassa doorklikken
Ik denk dat je last hebt van het volgende probleem:
http://support.microsoft.com/kb/929867
-
Jun 29, 2009 om 15:34Outlook blokkeert bijv. Kassa doorklikken
Ik zou het niet zien als "probleem opgelost". Reden is dat internet explorer links die mensen naar je toe sturen uit zet als beveiliging. Firefox doet dit niet (althans, niet geintegreerd met outlook).
Uiteraard kun je dit als vervelend beschouwen, maar het is uiteindelijk ter bescherming van de gebruiker. Als je het echt wilt, kun je dit ook uitzetten in internet explorer.
-
Jun 29, 2009 om 15:30Hoe zet ik de mail over op de nieuwe computerGaat het om outlook of outlook express? En welke versie van outlook?
-
Jun 29, 2009 om 15:29mediaplayer (vervolg)
Het kan aan de snelheid van je computer liggen, het beeld decoderen is namelijk meer werk dan het decoderen van het geluid.
Heb je wel de juiste codecs geinstalleerd?
-
Jun 29, 2009 om 15:06Snelkoppelingenop buroblad maken
Wat voor foutmelding krijg je, en is de hoofdgebruiker de "Administrator" account of een aangemaakte gebruiker?
Zie je wel bijv. de prullenbak op je bureaublad?
-
Jun 29, 2009 om 15:05vista en spades
Welke versie van Windows Vista heb je gekocht?
Zoals je kunt lezen op de product vergelijking site van microsoft ondersteunen alleen "Home Premium" en "Ultimate" meegeleverde spelletjes.
http://www.microsoft.com/windows/windows-vista/compare-editions/default.aspx
-
Jun 29, 2009 om 15:03Outlook blokkeert bijv. Kassa doorklikkenWelke versie van outlook gebruik je?
-
May 22, 2008 om 08:36Debitel + verkeerd abonnement
Update:
Debitel heeft mijn abonnement terug gedraaid. Ik denk dat het geholpen heeft dat ik tijdens de opname heb gezegd dat ik akkoord ga mits het abonnement ongewijzigd blijft. Ik ben helemaal blij en vind dat Debitel het keurig heeft opgelost!
-
May 13, 2008 om 18:41Debitel + verkeerd abonnement
Beste Kiran,
Bedankt voor je antwoord. Ik heb vandaag even gebeld met Debitel en ze konden het abonnement natuurlijk wel verhogen, maar dan moest ik wel het normale abonnement nemen (waar je normaal een telefoon bij zou krijgen).
Ze gaan het echter uitzoeken want met zoiets ga ik natuurlijk nooit akkoord. Het is een beetje dom want als ze dit netjes oplossen zou ik nog heel lang klant blijven (ik ben ten slotte al 5 jaar klant), maar als ze het niet juist oplossen dan geef ik dit telefoon nummer aan iemand die minder belt en neem ik zelf bij een andere provider een nieuw abonnement.