Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hal00125
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 1, 2010 om 14:53UPC, uitval beeldJa altijd de bekabeling , dat is ook wat de klantenservice altijd als eerste de schuld aan geeft .Natuurlijk is dat ook belangrijk en om voorrijdtkosten te besparen moet je dit uitsluiten . Maar daarnaast blijft de support zwaar onder nivo !!!!
-
Feb 1, 2010 om 14:47UPC, uitval beeldAlle gekheid op een stokje . Wij hebben dit probleem ook regelmatig en dan lijkt het erop dat er een (onverklaarbare ) update komt . WIj hebben ook veel gebeld met de klantenservice maar daar wordt je ook niet veel wijzer van en ook niet tevreden . Wij hadden een nieuwe flatscreen gekocht , niet zo goed merk , een Sony bravia !!!! en daar werkte ons eerste mediabox ook niet meer mee . Dus kregen we een mediabox met DVR (opnemen) en nu lijkt dat probleem opgelost maar dat hij nog steeds uitschakeld en twee minuten uit is , ja dat klopt . Irritant .
Verder hebben we een probleem met de afstands bediening , die blijft hangen op als je een 1 drukt , dan krijg je 11 , ook zo lekker iirritant . Hopelijk hebben we snel een andere maatschappij die UPC van de aardbodem af veegt . Lang leve de glasvezel (hopelijk)