Antwoorden gegeven door: hannah_54
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 8, 2016 om 16:49Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenland
Geachte redactie van Kassa, kunnen jullie Vodafone aub onder de loep nemen?
Er klopt zeker iets niet bij Vodafone! Ik ben in november 2014 voor 6 maanden naar het buitenland gegaan, heb daar enkele malen (minder dan 5 keer) geprobeerd mobiele data te gebruiken, wat nooit gelukt is. Daarnaast een paar keer een enkele minuut gebeld om te zeggen dat ik veilig aangekomen was. Toch gedurende 3 maanden onverklaarbaar hoge rekeningen! Ik heb deze betaald omdat telefonisch contact lastig was vanuit het buitenland en ik was blij dat mijn abonnement in februari 2015 afliep. Nu, juli 2016 krijg ik plotseling een - net zoals dhr./mw. Klijnsma niet gespecifeerd!!!! - bericht dat ik een betalingsachterstand heb. Dus gebeld. Op mijn vraag waarom ze daar nu pas achterkomen, waarom ze die destijds niet - net zoals de twee jaar ervoor - automatisch geincasseerd hebben en waarom het fatsoen ontbreekt om een dergelijke fout (als het al zou kloppen) te laten voor wat het is, kan men niet zeggen. Als iemand zegt dat ik geld verschuldigd ben, is het m.i. aan die persoon om aan te tonen dat dat zo is. NOOIT meer Vodafone voor mij!
Ik hoop ook dat Kassa hier iets aan kan doen.
mvg, Hannah