Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hannesnl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 13:01MijnPostbank.nlJe kunt naar hun klantenservice Sparen in Amsterdam bellen 020 5918200. Daar kun je zeggen dat je niet meer bij je gled kan omdat zij hun site verandert hebben en je graag een bedrag wilt opnemen.
Waarschijnlijk willen ze je doorverbinden met hun technische afdeling, maar daar heb je weinig aan (tenzij zij het probleem kunnen oplossen natuurlijk). Je kunt natuurlijk ook vertellen dat de technische afdeling heeft gezegd dat je naar hun moest bellen omdat het probleem niet op te lossen viel.
Je kunt natuurlijk ook proberen het probleem op te lossen. Vaak helpt het om onder Windows een nieuwe versie van Java te installeren (java.com) Of om in te loggen als Administrator en dan je browser op te schonen. -
Apr 16, 2004 om 12:45loc loterijEr bestaat ook nog zoiets als een eenmalige incasso verdeeld in meerdere termijnen. Komt niet vaak voor maar ik heb er ook al troubles mee gehad. Die kun je dus niet terugkrijgen omdat het totale bedrag dus in meerdere termijnen wordt afgeschreven maar het toch als 1 opdracht wordt gezien
-
Apr 16, 2004 om 11:49Bellen via carrier (preselect)Zelf bel ik nu ongeveer een half jaar met bel1601. Ik heb het tot nu toe misschien 1 of 2 keer gehad dat er geen verbinding gemaakt kon worden (direct in bezet). Eigenlijk ben ik best heel tevreden over hen, je krijgt geen reclame van ze, je kan zelf makkelijk extra telefoonnummers onder je abonement zetten en ze zijn echt veeeeel goedkoper dan wie dan ook. Ik had afgelopen maand een telefoonrekening van 12,43. Ik heb even berekend dat waneer ik via KPN ditzelfde had gebeld ik hiervoor 32,86 kwijt was geweest. Dit is toch even een besparing meer dan 50%, iets wat ik als student toch erg fijn vind. Het enige nadeel is dat ze geen telefonische klantenservice hebben en alleen via email reageren. Maar dat bespaar je natuurlijk op je telefoonrekening.