Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hans mentink
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 24, 2010 om 11:40mp 3 spelershoi freya, ook als ik de speler helemaal leegtrek, bewaard die zijn gegevens. Hij onthoudt dus niet waar die gebleven is. Ach ja...het is even scrollen waar die geindigd is en je luisterd de lijst gewoon af.
hoi basrose, Het zal inderdaad aan de prijs van de speler liggen, Als deze creative aan vervanging toe is, zal ik navragen of een duurdere speler wel geheugen heeft
bedankt voor jullie reacties
Hans Mentink -
May 6, 2010 om 19:16Interactieve televisie/internet KPN.Wij wonen in Heerlen en sinds 2 maanden hebben wij ook ITV van kpn, ontvangst is prima. Alleen had ik een stoorsignaal op TCM zender, dat was na een dag later helemaal weg. Wel hadden ze mijn internet abonnement verhoogd, waar ik niet om gevraagd had, maar na een (duur ) telefoontje had ik weer het basis abonnement.
Nadeel vind ik wel dat het ITV kastje traag reageerd op de afstandbediening. hebben andere gebruikers dit ook? (We hebben de zwarte kast)Voorheen hadden we digitenne, gekoppeld aan een personal (Samsung) recorder, met het voordeel dat deze veel sneller reageert en 2 programma's tegelijk op kunt nemen. Met ITV kan er maar 1 programma opgenomen worden. Het enige voordeel van ITV, je hebt meer zenders,voor gebruikers gemak kies ik voor digitenne GEKOPPELD AAN DE PERSONAL RECORDER, hiermee kun je ook het programma pauzeren en terugspoelen -
Feb 11, 2010 om 14:02onterechte afsluiting door Ziggo@tdehond, bedankt voor uw advies, ten einde in het verhaal schreef ik dat ik niets meer van ziggo gehoord heb, maar dat is wel zo. Ik heb een brief en e-mail van hen ontvangen dat het contract beeindigd is. En natuurlijk dit alemaal bewaard.Tevens heb ik hun verteld dat ik geen post meer van ziggo wil ontvangen, dus het verzoek mij uit hun adressenbestand te halen,is ingewilligd.
groeten, Hans Mentink -
Feb 11, 2010 om 00:11onterechte afsluiting door Ziggoook wij hadden een probleem met at home, de voorloper van ziggo. Ik kreeg bericht op 19 januari 2007 dat ik 19 euro moest betalen, anders werd ik afgesloten. Het bedrag moest op de 26ste binnen bij ziggo. Dus ik maak het de 19e over, is ook die dag afgeschreven. De 26ste staat alles op zwart, geen tv en geen internet, geen telefoon. Ik bel met mijn mobiel naar ziggo, het bedrag was binnen, MAAR ZE HADDEN DE AFSLUITPROCEDURE AL IN GANG GEZET. Kostte me 80 euro om weer aangesloten te worden. ik heb toen niets betaald, krijg ik een sms van mijn vrouw dat alles het weer doet. Ik verbaasd, kijk mijn mail, zie ik een mail van Kassa, dat a.s. zaterdag de uitzending gewijd wordt aan de misstanden bij at home(nu ziggo). Krijg ik later een bericht, om alsnog die 80 euro te betalen, anders sluiten ze me weer af. Ik ben toen giga-kwaad geworden op die dieven en verteld zowel telefonisch als schriftelijk (aangetekend) dat ik niets meer met hen te maken wil hebben. nooit meer wat van gehoord. Ik heb nu kpn digitenne en zeer tevreden, ook internet via kpn