Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hansstoop
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 5, 2007 om 00:14Geen e-mail, wel internetDat probleem heb ik bij iemand opgelost, ongeveer een jaar geleden. Zij had hetzelfde als u. Na veel puzzel- en denkwerk kon ik nog maar een ding doen:
De account van haar provider verwijderen (e-mail account) en vervolgens opnieuw account aanmaken met loginnaam en password, vervolgens kijken naar Inkomende mail (POP) en uitgaande mail (SMTP). Bij @Home is dat simpel. Zowel bij POP als SMTP is dit mail.home.nl, Hoe dat bij uw provider is, weet ik niet. Moet bij de gegevens staan van uw provider.
-
Jan 29, 2007 om 23:39Zwart beeldBovenstaande antwoorden kunnen inderdaad de oplossing zijn voor uw probleem. Een kapotte videokaart bijvoorbeeld. Wat ook mogelijk is, is het probleem met het RAM geheugen. Dat is op te lossen, door een nieuwe geheugenstrip erin te doen. Last but not least kan het zijn, dat het Moederbord kapot is, (heb ik zelf meegemaakt). Dan moet een nieuwe Moederbord ofwel Motherboard geplaatst worden. Probeer alle suggesties. Succes.
-
Mar 20, 2006 om 00:53premie zorgstelselHeel erg bedankt voor uw antwoord; dit wilde ik weten.