Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: happy2
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 23, 2012 om 15:18bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsDank je voor deze reactie. Zal me nogmaals met Groupon in verbinding stellen en zien of de claim bij hen kan leggen.
-
Apr 23, 2012 om 14:24bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsDecember 2011 heb ik 2 vouches van Air Fast Tickets via Groupon gekocht om in janauri 2012 voor een zeer scherp tarief familie in Zwitserland te kunnen gaan bezoeken.
Tot medio januari diverse data en ook vliegvelden ingegeven maar kreeg steeds het zelfde bericht: "Er zijn geen vluchten die voldoen aan je criteria.
Wijzig je zoekopdracht en probeer het opnieuw."
In maart hadden we weer de mogelijkheid er even tussenuit te gaan maar kreeg na het inloggen op airfasttickets een geweldig virus naar binnen wat me veel werk en moeite heeft gekost om dit op te lossen.
Na de klacht over e.e.a. bij Groupon te hebben neergelegd werd ik verwezen naar airfasttickets.co.uk. Daar een mail naar gezonden en pas bij nabellen over het uitblijven van een reactie hierop stuurden zij de mail dat er geen problemen met de site waren en dat ik voor verdere klachten en/of vragen bij Groupon moest zijn want daar had ik aan betaald en zij hadden nog geen geld gezien van deze voucher! Ook dit heeft bijna 3 weken geduurd.
Groupon geeft ook niet thuis, zegt daar niets mee te maken te hebben en dat ik me moet richten tot airfasttickets. Inmiddels is de 'houdbaarheids datum' van de voucher bijna verstreken.
AL MET AL DUS EEN NEP AANBIEDING EN NIEMAND NEEMT ZIJN VERANTWOORDELIJKHEID IN DEZE!!