Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: harrye
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:49Porteren bij Telfort ging niet goedJe kunt Telfort ook bellen via nummer (020) 2002000. Als je aangeeft dat je nu eindelijk een reactie op je klacht wilt hebben en niet bereid bent om nog lang een duur ´koopnummer´ te bellen, zullen ze je doorverbinden.
-
Apr 16, 2004 om 12:47FacturenN.B.: Geef in de brief vervolgens aan dat je Vodafone in gebreke stelt als zij niet binnen de gestelde termijn antwoord geven. Daarnaast stel je hen ook in gebreke m.b.t. verzending van de nota´s naar het oude (onjuiste) adres.
-
Apr 16, 2004 om 12:47FacturenVolgens mij moet je voorzichtig zijn en niet zomaar een abonnement bij een andere provider afsluiten. Je zit dan met twee aansluitingen en dus dubbele kosten. Aangezien de aanmaningen wel op het juiste adres ontvangen worden, heeft de provider (niet netjes, maar toch) jullie op de hoogte gesteld van de openstaande rekeningen. Ik denk dat je dus wel tot betaling van die openstaande rekeningen moet over gaan, maar niet van eventuele extra kosten.
Uiteraard dient Vodafone echter uitleg te geven over het feit dat de ´normale´ rekeningen naar het oude adres worden gezonden, terwijl de aanmaningen wel naar het juiste (nieuwe) adres worden gestuurd. Ik neem tenminste aan dat jullie deze op de normale wijze via de post ontvangen, of worden deze doorgezonden vanaf het oude adres?
Stuur een aangetekende brief naar Vodafone en leg uit waarom jullie steeds "te laat" betalen en betaal dus gewoon de aanmaningen (zonder de extra kosten). Je blijft dan netjes aan je verplichtingen voldoen en dus mag Vodafone jullie niet afsluiten. Vraag aan de andere kant via diezelfde brief aan Vodafone om uitleg over het feit dat de nota´s naar het oude adres gaan en de aanmaningen naar het nieuwe adres. Geef aan dat je binnen 14 dagen na ontvangst van de brief door Vodafone, antwoord van hen verwacht.
Volgens mij moeten jullie hier met Vodafone uit kunnen komen.