Antwoorden gegeven door: hauwert
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 7, 2010 om 14:22Advies gevraagd@ina10.
Als ervaringsdeskundige, ik won nl 7 jaar geleden ook een auto en had toen nog een vrij nieuwe auto. Ik heb contact opgenomen met de organisator en de zaak uitgelegd en gezegd, dat ik wel voor de foto symbolisch de auto wilde ontvangen, maar verder prijs stelde op contanten. Zij hebben dit prima geregeld, de kansspelbelasting is door hen betaald en ik ontving de waarde van de auto minus btw, was E. 15.000,- op mijn rekening.
Een fluitje van een cent dus.
Wat de belasting betreft, het enige waar je eventueel belasting over betaalt is vermogensrendementheffing indien je spaargeld meer is dan de belastingvrije voet van E. 20.500,- -
Jan 23, 2009 om 13:37computer steeds trager
@wvened.
Spyware Doctor de gratis versie kun je downloaden via Cnet.download.com
suc6
Marijke
-
Dec 11, 2004 om 16:01bank jencikova
Op 07-05-2004 gaf ik de tip om de klacht met volledige omschrijving te plaatsen op www.boycot.nu.
Ik heb daar vrij snel een adekwate reactie van Practica over mijn stinkende bank gekregen.
Veel sterkte, groet hauwert
-
Jun 3, 2004 om 01:01nwe auto ?, toch al bijna een jaar oud
Bootsy, beste Lisa,
van harte gefeliciteerd met jouw overwinning, ik ben zeer blij voor je, want ik weet als geen ander dat het zoet smaakt als je gelijk hebt en het ook krijgt.
Proost maar niet onder het rijden, groet hauwert
-
May 27, 2004 om 20:17inzakkende en stinkende bank
reactie op rdea.
hartelijk dank voor de duidelijke reactie op een narrige user 123, alhoewel ik de vertyping van luser 123 leuker vond, eigenlijk zou looser 123 nog beter zijn geweest.
Zoals u opmerkte, net de meubelbranche, wellicht werkt hij daar en voelt hij het als een persoonlijk falen of verlies. Kortom ik had gelijk en heb het ook gekregen en de botte reactie op het EEG-consumentenformulier was onnodig en van mijn kant alleen een aanvulling omdat daarin de consumentenrechten veel beter geregeld zijn dan bij de langdurige en geldkostende geschillencommissies.
Misschien komt het formulier door mijn reactie toch nog eens onder de aandacht van degenen die dit lezen.
nogmaals bedankt rdea en groet van hauwert
-
May 13, 2004 om 10:25inzakkende en stinkende bank
Reactie op user123.
Allereerst heb ik geleerd in de u-vorm te communiceren en inderdaad gezien uw beperkte taalgebruik heb ik aardig wat boekdelen achter de rug. Vervolgens, en dat weet niet iedereen is de consument, middels het EEG-consumentenformulier beter beschermd. Vandaar deze tip! En als u mijn commentaar goed gelezen had, dan had u kunnen lezen, dat de zaak in de minne geschikt was.
Voorts is het wellicht bij u niet bekend, maar duurt het vrij lang eer een zaak voor de geschillencommissie behandeld wordt, ergo als je een stinkende bank hebt is dit geen pretje, dus zoek je als consument naar de beste en snelst mogelijke oplossing.
En zo maar een gratis tip, als u wilt schrijven in een openbaar toegankelijk forum, doe dat dan bedachtzaam en in goed Nederlands.
Met vriendelijke groet, hauwert.
-
May 9, 2004 om 14:33nwe auto ?, toch al bijna een jaar oud
Beste Lisa,
het lijkt mij het beste een uitgebreide klachtenbrief te sturen naar en de desbetreffende dealer (wanprestatie) en een kopie met een kort begeleidend briefje aan de importeur.
De rekening moet volgens mij wel (ook) gespecificeerd het bedrag van Euro 700,- vermelden voor de ESP/ASR en heeft de verkoper gemeld dat alle opties er op zitten of specifiek de door U gewenste en zijn die vermeld (zie rekening?)
Sterkte, hauwert
-
May 9, 2004 om 13:58inzakkende en stinkende bank
reactie op user123.
Wat ongenuanceerd en negatief en hoe kretologisch.
Ik zou maar niet te vaak reageren, want hier zitten mensen met klachten echt niet op te wachten, of kunt u de zon niet in het water zien schijnen en gunt u mij niet NA 3 maanden correspondentie en zelf alternatieven aandragen het gelijk wat ik echt heb.
Of heeft u gewoon punten nodig om een ster te krijgen?
Veel sterkte met dit humeurtje, hauwert.
-
May 7, 2004 om 12:30bank jencikova
reactie:bank en kastje jencikova
beste mensen,
als alles niet helpt probeer dan www.boycot.nu. Uit nieusgierigheid keek ik op de site en heb mijn klacht over Practica er op laten zetten, zij hebben direct naar P. gemaild en het resultaat was snel. Binnen 48 uur kreeg ik alsnog gelijk Veel succes, hauwert
-
May 7, 2004 om 12:17inzakkende en stinkende bank
reactie 2 op diosmember:
de koop van de bank bij Practica is ontbonden, per 12-5-04 wordt de zaak afgeregeld, bank retour en contant geld terug.
Na plaatsing van het verhaal op www.boycot.nu en hun directe reactie naar Practica kwam de zaak in stroomversnelling.Anderen sterkte met jullie strijd in de meubelbranche, groet.
hauwert