Antwoorden gegeven door: helly
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 31, 2006 om 23:11Kattenoverlast
Hondenbeziters moeten hondenbelasting betalen, waarom katten- bezitters dan geen kattenbelasting? (de belastingdienst zou erg rijk worden!!)
En katten aan een lijntje, honden moeten toch ook aangelijnd als ze buiten komen?
-
Nov 11, 2005 om 23:32muziek klinkt nietMijn zoon heeft iMesh5 gedownload, en ik moet zeggen dat deze sitesupersnel je opgevraagde muziek download en alle muziek, wat je wilt. Zelf ik kan het, en dat zegt genoeg!
-
Jun 8, 2005 om 20:01al 4 dagen geen diguitale telefonie
Ook wij hebben internet en digitale telefonie van UPC, en ook wij waren de eerste dag na de aansluiting niet te bereiken en konden ook niet bellen. Net als bij jou zou het eerst aan modem liggen, twee tellen later lag het aan de telefoon.... Na diverse malen te hebben gebeld naar UPC ben ik de laatste keer behoorlijk kwaad geworden en heb hen toen gezegd weer terug te gaan naar KPN ....wat bleek een tel later??????? Toen ik direct na dat telefoongesprek(met de mobiel uiteraard) de telefoon weer probeerde deed hij het plotseling maar zo! Daarna geen problemen meer gehad, alleen leuke rekeningen! Succes!!
-
Apr 25, 2005 om 22:26reeds gebruikte prepaid-kaart
Hallo, Nee volgens mij is uiteindelijk Telfort de eindverantwoordelijke!Maar de Edah kan U wel tegemoed komen door u een nieuwe kaart aan te bieden.
U weet nog wanneer U die kaart heeft gekocht, (het mooiste zou zijn wanneer u de aankoopbon nog heeft) vraag dan eens aan de hoofdkassiere of zij die aankoop nog kan opzoeken aan de hand van de BTW-bonnen (die moeten de kassieres uitdraaien na verkoop van een telefoonkaart) Met die gegevens kan zij dan ook weer kontakt opnemen met Telfort, om de schade vergoed te krijgen.
succes!
-
Apr 25, 2005 om 21:59telefoon en internet
Hallo, Nou wij hebben sinds half maart ook de telefoon via de kabel van UPC , internet hebben wij al sinds een jaar of 2-3.
Ik moet zeggen dat we zeer weinig klachten hebben, oké in het begin van het internet waren er wat opstartproblemen aan de kant van UPC waardoor we niet altijd op internet konden en toevallig vandaag was het weer zover, waarbij we ook geen telefoon hadden.
IK ZIE DIT NIET ALS PROBLEEM! Ieder nieuw bedrijf kampt met opstart problemen in het begin, het zou eigenlijk niet zo moeten zijn, maar het zij nou eenmaal zo.
Telefonisch waren we niet bereikbaar, niet echt fijn, maar (bijna) iedereen heeft toch wel een mobieltje?
groetjes....