Antwoorden gegeven door: henki
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 17, 2005 om 16:58de klant is koning?????
toen ik dus tel. de aanvraag deed voor de wanadoo adsl family direct werd mij verteld dat zij iets nieuws aan te bieden hadden en dat zou beïnhouden dat mijn abonnementskosten die ik bij wanadoo betaal(ong.28.-) mijn abonnementskosten van kpn ook zouden dekken.Ik zou dus geen enkele rekening meer van kpn krijgen,geen gesprekskosten(omdat ik bij wanadoo incl.telefonie heb aangevraagd) en ook zeker géén abonementskosten.Toen ik dus nog extra na heb gevraagd of ik mijn bel-plus tarif (bij de kpn) nog om moest zetten in een goedkoper tarief,werd kreeg ik als antwoord dat dat niet nodig is,omdat deze al automatisch door mijn abonnementskosten bij wanadoo worden betaald.
Nadat ik dit uitvoerig gesprek had gevoerd met deze sales-medewerker,was ik er dus van overtuigd dat ik dus maandelijks alleen de abonnementkosten van wanadoo plus evt. gesprekskosten bij wanadoo moet betalen.
Zodoende heb ik laatst een medewerker van de wanadoo-helpdesk gesproken en die wist mij te vertellen,dat dit soort ''geintjes'' wel vaker werden uitgehaald door de sales-afdeling om meer klanten te trekken.
Dit noem ik dus een contract onder valse voorwendselen aangaan en dit heeft niets te maken met het beter lezen van de algemene voorwaarden of iets dergelijks(die ik trouwens nog niet eens heb gekregen).