Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: henkjlammers
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 6, 2020 om 12:38Windows 7 ultimate upgraden naar Windows 10 Home/ProGoogle ; Creation Tool. Lukt altijd via creation tool. Nog steeds gratis
-
Mar 4, 2015 om 14:13Ziggo behandelt klanten niet gelijk.Phillipus, blij om te horen dat het bij jou ook zo goed heeft uitgepakt met een nieuwe (digitale) aansluitdoos. Opmerkelijk is dat je hier noch UPC noch Ziggo over hoort. Ik weet wel hoe het komt; een monteur van UPC heeft verklapt dat elke aansluiting recht heeft op 1 TRAS-2000KK maar ja als ze dat aan de grote klok gaan hangen en elke aansluiting begint erover dat is dan tig dozen x 18,49 incl. porto kosten. Ik heb ze altijd , ook voor kennissen, gratis gekregen, dat wil zeggen het geld werd verrekend. De meeste klanten weten nog steeds niet wat hun overkomt als ze de doos vervangen.
-
Mar 4, 2015 om 13:41Ziggo behandelt klanten niet gelijk.Voor iedereen met problemen, begin eens met de aansluitdoos in de muur te vervangen. Al deze dozen in woningen zijn nog van het type analoge doorgifte. Voor Ziggo en UPC klanten; Kijk op de site van UPC, onder meest gezocht, accessoires shop (Cable Home), aansluitdozen , meer informatie; bestel 1 (TRAS-2000KK) TV/R aansluitdoos op- of inbouw. Heb je meerdere TV's thuis bestel er dan meer. Deze doos laat zo wie zo meer zenders door. En de ontvangst is beter.
In je huidige kontrakt zitten zenders die je moet krijgen en die komen niet door bij de analoge doos. Je betaalt voor iets en je krijgt het niet. Als je dit gedaan hebt kun je verder met analyseren van problemen. Versterker er tussen, splitters verwijderen etc. Juiste bekabeling( vaak dure) zijn ook veel beter.
N.B. Ik heb geen aandelen van UPC of Ziggo. Op deze manier heb ik wel veel klachten verholpen bij vrienden en kennissen