Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: henzelesterhuis
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 3, 2012 om 18:16WAT TE DOENmijn klacht is deze ik had een belplatform en tot mijn grote verbazing kreeg ik een rekening van maar liefst 186.03 euro.Het belplatform had ik juist ingesteld om dergelijke hoge rekeningen te voorkomen.daarbij sta ik ook onder bewindvoering. waardoor ik zeker niet deze kostens kan maken.. en dan word er gezegt dat ik me belplatform niet heb ingesteld terwijl ik zwart op wit en printscreen heb van me belplatform dat tot 90 euro kostens mag maken. en vind het gewoon heel vervelend dat ik geneigt ben om naar het hoofdkantoor wil gaan om verhaal te halen. want dit is klanten afwimpelen.en letelijk voor gek te zetten.. met simpele praatjes vandaag simpel:D
en daar komt indd ook nog de storing bij en krijg je 2 keer 18 euro terug voor een maand storring .
wat moet je nog met simpel doen.