Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: herman27
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 16, 2011 om 08:57ziggoZiggo schrijft zo mooi dat er steeds meer klanten op digitale TV ontvangst overgaan, maar in werkelijkheid is Ziggo het aantal zenders via analoge verbinding systematisch afbouwen. De klachten/problemen met Ziggo houden maar niet op. Een ander voorbeeld: Als men bij Ziggo de prive TV-overeenkomst schriftelijk opzegt/ beëindigd, beëindigd Ziggo OOK "automatisch" de zakelijke Internet overeenkomst!!. Dit is pure overeenkomstbreuk.....
Bij Ziggo kan men van analoog overgaan naar digitale TV/Radio ontvangst: Eenmalige kosten van 75,- voor de ontvanger en 16,95 per maand.
De kosten bij de netwerkbeheerder KPN daar in tegen: Ontvanger in bruikleen, is gratis en 9,- per maand, het aantal te ontvangen zenders alhier : TV: 72 en Radio: 49...................
By the way, de ontvangst is PERFECT!!!!!! -
Jun 20, 2011 om 17:41ziggoZowel Ziggo als de klant hebben rechten en plichten. Van Ziggo had men ook zeker moeten verwachten, dat men de klant bij wijzigingen in een persoonlijke brief daarvan op de hoogte te stellen. Ook de financiële consequenties en overige opties en mogelijkheden.
-
Jun 20, 2011 om 17:34ziggoZiggo, de huurder van het netwerk, heeft de klant een tot twee weken vooraf gewaarschuwd. Bij het kijken naar het WDR en ZDF werd boven in het scherm aangegeven dat deze zenders uit de lucht gingen (analoog) Na het betalen van 75,- ontvangt men een digitale ontvanger en tegen betaling van 16,95 p.m. kan men weer alle zenders zien als voorheen.
Een Tip,....... stap over na de KPN, de eigenaar van het netwerk. Tegen betaling van 9,- p.m. heeft men digitale ontvangst en krijgt men de ontvanger in bruikleen, gratis.