Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: heukelman
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 23, 2010 om 20:26interproviders en hun onzuivere zakenHet is helemaal geen voorstel, het is een keiharde omzetactie, waarbij je enige keus is: slikken of opzeggen
=birdies schreef op zaterdag 16 okt 2010, 13:08: Ziggo schrapt oude proposities
Ziggo stopt per 1 december met een groot aantal oude abonnementen. Een woordvoerder zegt dat de wijziging als doel heeft om landelijk een uniform aanbod te creëren, zowel technisch als administratief is dat gunstiger. Bestaande klanten met meerdere producten krijgen per brief het aanbod om over te stappen naar een van de Alles-in-1 formules. Klanten zullen in de meeste gevallen meer gaan betalen per maand, maar "krijgen ook meer" zoals een hogere downloadsnelheid. Het gaat voornamelijk om het vroegere Multikabel gebied, maar ook elders. Multikabel had een stelsel met kortingen indien een klant meer dan één dienst bestelde. Abonnees krijgen een brief met een advies toegesneden op hun situatie. Wie niets doet, wordt in de meeste gevallen overgezet naar Alles-in-1 Plus en betaalt nog een half jaar de oude prijs. Het nieuwe pakket is duurder, maar vaak gaat de downloadsnelheid omhoog bijvoorbeeld van 5 naar 22 Mbps. Terug naar een goedkopere triple play betekent juist dat de downloadsnelheid terugvalt naar 2 Mbps. Internet bij Ziggo gaat van 2 Mbps meteen naar 22 Mbps, een grote sprong vergeleken met andere providers. Het snelste pakket over DOCSIS3.0 biedt nu 80 of 120 Mbps. Voor het eind van het jaar zal dat landelijk 120 zijn. Ziggo biedt zijn klanten het opzegrecht. Overigens waren pakketten al maandelijks opzegbaar.
Bron: Ziggo, 15 oktober 2010
Niet alle klanten dus. Volgens mij betaal je trouwens voor een AI1 Plus maar 5,- euro per maand meer, komt dus op 60,- euro p.j. en niet 100,- euro p.j.
Zoals ik al schreef, je kan ook het basispakket kiezen, is goedkoper. -
Oct 23, 2010 om 20:23interproviders en hun onzuivere zakenIk heb deze brief vandaag ook gekregen. Ik vind dit schandelijk.
Ik zou 15 cent per maand duurder uit zijn. Echter: ik verlies alle zenders uit mijn digitaal totaal pakket en ik kan niet meer gratis 24x7 naar vaste nummers bellen. Ziggo doet dit, omdat deze combinatie van abonnementen voor hen ongunstig is (Lees: voor mij als klant te gunstig) . En aangezien Ziggo niet van haar klanten houdt..... Juist. Ze verdienen meer aan me als ik een Alles in 1 pakket neem en opnieuw die extra zenders koop/ Als pleister op de wonde krijg je iets sneller internet, van 15 naar 22 MB, Dat verschil merk je amper. Ik heb nu Z2 en dat is voor mij snel genoeg, ik download een CD in een paar minuten en een film in een hal uurtje. Hoe veel sneller moet het nog ??
waar ik benieuwd naar ben, is of Ziggo deze overeenkomst zomaar mag ontbinden en mij ongunstiger voorwaarden mag bieden. Temeer daar alle produkten die ik nu heb , gewoon nog te koop zijn.
Ik wil dit helemaal niet. Hoe krijg ik nu geregeld dat alles bij het oude blijft?
Straks gaan ze ook mijn telefoonnummer nog wijzigen ofzo. Ik sta nergens meer verbaasd van. -
Apr 16, 2004 om 12:31Kattenbrokjes testHeel herkenbaar, Die van ons lusten ook alleen mar Whiskas of gourmet, maar dan alleen de pate variant, niet de brokjes.
Ze hebben een sterke voorkeur voor vissoorten, maar toch geef ik ze ook wel vlees.
Onze kater is verder gek op vleeswaren, vooral rosbief , terwijl onze poes gek is op toetjes.
Andersom niet.
Merkwaardig toch, het lijken wel mensen. -
Apr 16, 2004 om 11:50Illegale CD?je kunt zien of het een illegale koipie is door het nummer dat op de niet-label kant staat vlak bij het gat. Staat er geen nummer op , dan is het waarschijnlijk een illegale cd