Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hoekie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 2, 2004 om 17:13Opzegtermijn Speedlinq
Ik sta op het punt het abonnement op te zeggen omdat ze zou slecht zijn in het tevreden houden van hun klanten!! ze zijn gewoon boeven van je portomone. maar goed ik heb pas sinds feb. mijn abonnement dus zal nog wel even moeten wachten!
-
Jul 2, 2004 om 16:55Speedlinq zeer onnauwkeurig met klanten
Ja ik heb ook problemen met speedlinq dat ze niet hun klanten normaal helpen zoals dat normaal gaat. Ik heb een ruit ingegooid en heb via via eindelijk een telefoon nummer gegeven van speedlinq in den haag!!! Want in Almere zitten ze echt niet. dus door die ruit in den haag in te gooien kom je verder!! ik hoor wel als ik weer een steen moet gooien :P ow voor het telefoon nummer van ze wat niet 0,70 eurocent kost moet je maar mailen!! Het is rond uit stom van dat bedrijf. zo gooi je nou je eigen ruiten in!