Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hoeven123
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 28, 2014 om 22:15Klacht vakantieveilingen / hotelpasIk vind het vooral opmerkelijk dat er zo veel klachten zijn over de service van Hotelpas.
Zijn alle mensen hier dan debiel?
Het is zo makkelijk om alles dicht te timmeren met een algemene voorwaardenlijst die langer is dan de baard van sinterklaas. Dus u als medewerker lees altijd alle algemene voorwaarden voor u zich ergens aanmeldt of voor u iets koopt? Lijkt me niet. Waarom niet? omdat als je met een bonafide bedrijf in zee gaat, er geen vreemde dingen in een voorwaarde staan. Jullie moeten zo vaak verwijzen naar jullie regeltjes, dat je je eens moet afvragen of je wel een klantgerichte onderneming bent.
Uiteraard is het eenieders beslissing om een dergelijke hotelpas aan te schaffen, maar op basis van mijn ervaring zou ik het mensen gewoon afraden. Waarom? omdat je nauwelijks goedkoper uit zal zijn dan via andere aanbiedingssites én voor je het weet zit je aan allerlei regeltjes vast waar je niet aan vast wil zitten. -
Aug 17, 2014 om 21:38Klacht vakantieveilingen / hotelpasWat een waardeloos bedrijf zit er achter die Hotelpas zeg.
Ik kan via de website van het hotel dezelfde kamer goedkoper boeken dan via Hotelpas.
Ik zoek vervolgens een twintigtal andere vergelijkbare hotels, ook hier is hotelpas duurder dan websites als booking.com.
Omdat zij adverteren met kortingen bij hotels vraag ik of ik iets fout doe, dit doe ik per mail.
Daarnaast vraag ik, of, zoals hierboven bij mensen gebeurd is, mijn hotelpas ook stilzwijgend verlengt wordt.
Ik kreeg redelijk vlot een mailtje terug van een medewerkster van de klantenservice. Deze mevrouw vond het niet nodig mijn mail te beantwoorden, maar kopieerde zo een antwoord uit de FAQ.
Deze mevrouw snapt dus niet echt wat klantgerichtheid is en heeft schijnbaar moeite met lezen.
Ik heb de FAQ echt wel doorgelezen en als ik geen antwoord kan vinden stuur ik wel een mailtje.
Ik ben dus wel klaar met Hotelpas.
Eerst bieden ze hun kamers duurder aan dan de hotels zelf (en laat staan websites als booking.com)
Vervolgens kan er geen fatsoenlijk antwoord van af wanneer je ze een normale vraag stelt.
Ik heb een bedrag betaalt om de pas aan te schaffen, dat ben ik kwijt, dat is niet anders, maar me neerleggen bij het feit dat ik er ingetuind ben, geeft me een beter gevoel dan me er nog verder druk om maken. Ik heb de medewerkster dan ook gevraagd hoe ik per direct een einde maak aan deze hoteloplichterij.
Mochten mensen slimmer zijn dan ik en wél eerst de reacties lezen? Doe het niet. Het levert je meer ellende op dan plezier.