Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: homersimpson
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 11:54Terugboeken creditcard betalingHet bedrijf (play.com) heeft toegezegd een nieuwe zending te zullen sturen. Voorlopig nog even afwachten voor mij, maar ik heb goede hoop dat het goed komt.
'eerepee', bij welke website heb je de dreadlocks besteld? -
Apr 16, 2004 om 11:54Terugboeken creditcard betalingUiteindelijk heb ik het bedrijf een mailtje gestuurd, het bedrijf heeft toegezegd het nog een keer op te sturen, vandaag heb ik het pakketje in ontvangst mogen nemen (ondertussen heb ik ook contact gehad met het cc-bedrijf (mastercard/postbank -> interpay) deze stuurde mij een betaaloverzicht en zou ik kunnen bellen wanneer er een onterechte betaling heeft plaatsgevonden, gelukkig heb ik dit laatst niet heoven te doen).
Gr. HS -
Apr 16, 2004 om 11:54tpgHallo Liesje,
ik heb iets dergelijks ook mee gemaakt, maar dan niet bij een particulier. Als je normaal iets koopt en laat bezorgen is de winkel verantwoordelijk dat je de producten ook daadwerkelijk ontvangt. Ik zou dan ook als eerste mijn geld terugboeken, diegene waarvan je de spullen besteld hebt moet er dan zelf achteraan om het probleem op te lossen. Verder kan tpg niets bewijzen, je hebt tenslotte niet voor ontvangst getekend. Verder is het altijd aan te raden om schriftelijk een klacht in te dienen zodat je tastbaar bewijs hebt (een kopie van de (aangetekende) brief). Succes, HS -
Apr 16, 2004 om 11:48Filmpje off-line beschikbaar maken....Dankjewel, het is gelukt om het filmpje op te slaan en offline af te spelen!