Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hotelpas
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 27, 2013 om 23:02Klacht vakantieveilingen / hotelpas
Omdat er blijkbaar nog steeds onduidelijkheden zijn over deze kwestie zullen we nogmaals ons standpunt weergeven.
Aangezien wij ten tijde van deze discussies in het buitenland verbleven en wegens beperkte internetmogelijkheden niet zelf konden reageren heeft Mevrouw Amado op 25 oktober op ons verzoek via dit forum gereageerd op het bericht van ‘stippelslof ‘.
Kernpunt van onze reactie was dat de schrijver blijkbaar niet begrepen had dat een upgrade alleen noodzakelijk is indien men ook de gratis hotels wil boeken. Voor de overige 1000.000 hotels waar men korting ontvangt heeft men geen upgrade nodig. Dit recht heeft men immers al verworven met de aankoop van de Hotel Express Card.
Ook hebben wij proberen uit te leggen dat niet alle Hotelpassen automatisch worden verlengd en er geen sprake is van een verplichte jaarlijkse verlenging mocht men vergeten zijn op te zeggen. Conform de nieuwe wetgeving kan men namelijk maandelijks opzeggen. Wij houden ons strikt aan deze regelgeving.
Wij hebben ‘stippelslof ‘ aangeboden om contact met ons op te nemen zodat wij de procedure duidelijk konden uitleggen. Deze heeft hier niet op gereageerd.
In haar enthousiasme is Marieke Amado daarna de discussie met enkele forumbezoekers aangegaan. We betreuren het dat zij zich in deze discussies heeft laten meeslepen door haar persoonlijke gevoelens. Hoewel wij haar intentie begrijpen had de discussie beter via rechtstreeks contact kunnen worden gevoerd, bijvoorbeeld via onze servicedesk klantenservice@hotelpas.com die dagelijks bereikbaar is. Ook had zij telefonisch contact met betrokkenen kunnen opnemen. Dit had een aantal misverstanden kunnen voorkomen.
Betreffende de vouchers die bij Blokker zijn gekocht heeft een klein aantal leden waaronder ‘olgab’ helaas de verkeerde versie van de verlengingsmail ontvangen. Dit is inmiddels door ons rechtgezet.
Betreffende verlengingen verwijzen we naar onze voorwaarden. Hierin wordt duidelijk gesteld welke passen wel/niet automatisch worden verlengd. Ook wordt op onze site duidelijk uitgelegd hoe men eenvoudig een abonnement kan opzeggen indien dit niet meer gewenst is. Ook hebben wij besloten om onze leden in de toekomst nóg beter te attenderen op de komende afloopdatum en de ev. daarmee gepaard gaande verlenging.
Het moge duidelijk zijn dat onze organisatie alleen gebaat is bij klanten die kiezen voor een langere verlenging van hun lidmaatschap. Lidmaatschappen die weer binnen 1 of 2 maanden worden opgezegd brengen meer kosten met zich mee dan hetgeen deze korte abonnement periode oplevert.
Ik hoop op deze wijze de nodige duidelijkheid te hebben verschaft. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u een mail sturen naar klantenservice@hotelpas.com. Wij zullen dan binnen 5 werkdagen per mail op uw bericht reageren. Indien u liever telefonisch contact wenst dan verzoeken wij uw telefoonnummer in uw mail te vermelden. Ikzelf of een van onze collega's zal dan gaarne telefonisch contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
H. Bartelet
Directie Hotel Express Ned. LTD. -
Oct 25, 2013 om 22:04Klacht vakantieveilingen / hotelpasBeste Olga,
Na de activatie moet men op hotelpas.com zijn om de actuele hotels te kunnen zoeken en boeken. De hotelier kan vervolgens via deze site controleren of men met een geldig lidmaatschap van doen heeft. Alleen op de site van fietsvoordeelpas blijven heeft weinig zin en daarom wordt men verwezen naar hotelpas.com. Als u dat niet gedaan heeft dan heeft u dus ook geen gebruik van uw voucher gemaakt?
Uiteraard is elke klacht er een. Het aantal, gezien het grote ledenaantal, zeer geringe klachten gaat echter steeds over hetzelfde: mensen registreren zich en doen verder geen moeite om de richtlijnen te volgen. Nadat men geconfronteerd wordt met een verlenging gaat men pas reageren.
Nu ik u telefonisch niet kan spreken verzoek ik u vriendelijk om ons het betaalbewijs van uw verlenging te doen toekomen. Wij zullen dan zorg dragen voor terugbetaling. Mocht u nog niet hebben betaald dan ontvangt u zoals gezegd geen herinnering meer. Verder ontvang ik graag het mailverkeer wat u met mijn collega heeft gevoerd. Ik zal hier dan nog op reageren mocht blijken dat e.e.a. niet correct was.
Met vriendelijke groet en fijne avond,
Marieke -
Oct 25, 2013 om 21:25Klacht vakantieveilingen / hotelpasDe Hotelpas heeft een waarde van 299 euro. Dit is ook het bedrag wat nieuwe klanten betalen via het bestelformulier op de website. Alleen de verlenging is aangeboden voor 99 euro. De informatie op de veilingsite is dus correct. Jammer dat Olgab geen tel. contact wil. We hadden graag dit misverstand met haar uit de wereld geholpen.
Marieke -
Oct 25, 2013 om 16:38Klacht vakantieveilingen / hotelpasOverigens werd u destijds via een activatie op fietsvoordeelpas.nl doorgelinkt naar hotelpas.com
Vriendelijke groet en nogmaals fijn weekend,
Marieke -
Oct 25, 2013 om 16:34Klacht vakantieveilingen / hotelpasTja, zo kunnen we aan de gang blijven. Mailt u mij nu maar gewoon uw nummer dan wordt u volgende week gebeld en als u dan nog vragen of opmerkingen heeft dan kunnen we alle onduidelijkheden uit de wereld helpen.
Ik wens u een fijn weekend.
Met vriendelijke groet,
Marieke Amado
Hotelpas.com -
Oct 25, 2013 om 16:30Klacht vakantieveilingen / hotelpasDe vouchercode hebben we genoeg aan. Dat is tevens uw klantnummer. Dan kunnen we de verzonden mails traceren.
PS U geeft aan dat u deze geactiveerd heeft. Dan heeft u dus toch onze website bezocht..
Niet erg hoor, iedereen kan zich vergissen.
Met vriendelijke groet,
Marieke -
Oct 25, 2013 om 15:48Klacht vakantieveilingen / hotelpasBeste zoekster,
Het is helemaal niet kwaad bedoeld. Maar zou u ook niet een beetje kribbig worden als er onjuiste info over uw bedrijf wordt rondgestrooid?
Olgab mag ons gerust benaderen dan lossen we het op correcte wijze op.
Met vriendelijke groet,
Marieke Amado
klantenservice@hotelpas.com -
Oct 25, 2013 om 15:23Klacht vakantieveilingen / hotelpasVerder verwart u ons bedrijf met andere aanbieders. Er zijn meerdere aanbieders die een hotelpas of card verkopen. Dat deze onterecht automatisch incasseren enz. wil niet zeggen dat wij dat ook doen. Ook dit is weer een kwestie van goed lezen en zich eerst ergens goed in verdiepen voordat u naar het verkeerde bedrijf beschuldigingen uit. Ook u strooit dus onjuiste informatie rond. Ik zou u graag persoonlijk willen spreken en verzoek u om mij van uw telefoonnummer te voorzien.
Met vriendelijke groet,
Marieke Amado
klantenservice@hotelpas.com -
Oct 25, 2013 om 15:13Klacht vakantieveilingen / hotelpasOverigens klopt uw bewering
' Ik ben nooit op uw site Hotelpas.com geweest en heb ook echt NOOIT ook maar 1 nieuwsbrief ontvangen of iets in anderhalf (of misschien wel 2,5) jaar tijd tot het bericht van 21/10 jl. dat mijn lidmaatschap verlengd zou zijn. Ik heb dus niet eens een account! '
in zijn geheel niet.
Waarschijnlijk heeft u zich destijds geregistreerd en niet de moeite genomen om uw account te bekijken. Hoe zouden we anders aan uw gegevens moeten komen. Iedere klant heeft een account. U onderstreept meteen het probleem wat veel consumenten hebben. Men meldt zich aan, krijgt een bevestiging met richtlijnen en doet er vervolgens niets mee.
Indien u mij uw klantnummer verstrekt kan ik u garanderen dat u de afgelopen jaren diverse nieuwsbrieven heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Marieke Amado
klantenservice@hotelpas.com -
Oct 25, 2013 om 15:05Klacht vakantieveilingen / hotelpasBeste Olgab,
Een klein aantal mensen die een fietsvoordeelpas bij Blokker gekocht hebben heeft door een technische fout een verkeerde versie van het aanbod gekregen. Indien u ook zo'n versie ontvangen heeft n.a.v. een aankoop van de fietsvoordeelpas en vervolgens voor de verlenging heeft betaald dan krijgt u dit indien gewenst uiteraard terugbetaald. Ik verzoek u dan om ons een kopie van uw betaalafschrift te doen toekomen en uw klantnummer.
Dit is overigens de excuusbrief die wij hebben gestuurd aan iedereen die we hebben kunnen traceren die de verkeerde mail heeft ontvangen. Deze geldt dus ook voor u.
'Helaas heeft u door een technische storing per abuis de verkeerde mail over de verlenging van uw hotelpas voucher ontvangen. Hiervoor in de plaats had u onderstaande mail dienen te ontvangen.
Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Mocht u onverhoopt nog een mail in dezelfde strekking ontvangen dan verzoeken wij u om deze te negeren.
Indien u geen gebruik wilt maken van onderstaand aanbod dan wordt uw lidmaatschap binnen 5 dagen beeindigd en zullen uw klantgegevens worden verwijderd. Wij danken u dan voor uw vertrouwen in het afgelopen jaar.
Geachte heer/mevrouw,
Binnenkort loopt uw hotelpas voucher af. We hopen dat u met veel plezier van uw overnachtingen gebruik heeft gemaakt. Wij zouden het fijn vinden om u als klant te behouden en daarom doen wij u een bijzonder voorstel:
U ontvangt voor slechts 49 euro de Hotelpas Jaarkaart Premium. Hiermee overnacht u:
- gratis bij 1000 hotels (u betaalt alleen ontbijt en diner)
- met 50% korting bij 10.000 hotels (geen verplichtingen)
- gegarandeerd voor de laagste prijs bij 85.000 hotels. Ergens goedkoper? We betalen direct het verschil terug!
Voor 49 euro kunt u een jaar lang onbeperkt gebruik maken van alle voordelen. Alleen, met z'n tweeën, met uw gezin of met vrienden. Iedereen bespaart honderden euro's per jaar!
De normale prijs bedraagt 99 euro. Dit uitzonderlijk aanbod is slechts enkele dagen geldig
Wilt u gebruik maken van dit bijzonder aanbod? Log nu in op uw account met uw e-mailadres en wachtwoord. Indien u uw wachtwoord bent vergeten dan kunt u dit via de site opvragen.
Wij vragen ook uw attentie voor onze nieuwe hotels met laagste prijs garantie. U vindt er alles over nadat u heeft ingelogd.
P.S. : U kunt de hotelpas jaarkaart premium ook cadeau geven!
Met vriendelijke groet,
Marieke Amado
Ledenadministratie
klantenservice@hotelpas.com