Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ignite
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 18, 2006 om 20:08problemen eindafrekening oxxio?
Ik heb hetzelfde probleem zo'n 8 maanden geleden gehad. Oxxio had toen een schatting van mijn verbruik gemaakt en dit doorgegeven aan mijn netwerkbeheerder, waardoor het verbruik bijna twee keer zo hoog was als de werkelijkheid.
Uiteindelijk heb ik een foto met embedded datum (digitale camera) gemaakt en deze naar Oxxio gestuurd. Hierdoor konden ze er niet omheen dat ze een fout hadden gemaakt en waren ze vrij snel met het sturen van een juiste factuur. Uiteindelijk ben ik weggegaan bij Oxxio en duurde het slechts 5 maanden voor ze met een foutieve eindafrekening kwamen: ongeveer 2 euro in mijn nadeel. Ik had geen zin meer om hierover te gaan bellen.
Nog een tip: bel naar het gratis 0800 nummer en vraag om doorverbonden te worden.