Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: imenti
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 13, 2012 om 11:39POST NL weigert klacht aan te nemenBeste Donna,
Laat ik je een hart onder de riem steken.
Hier in Velserbroek is het niet beter gesteld met de postbezorging. Ik dien wekelijks een klacht in omdat post óf niet aangekomen is, óf ik post voor andere mensen (andere straat, andere postcode, ander huisnummer etc) ontvang. De klantenservice doet haar best, maar zelfs interne attentiekaarten belanden (dat dan weer wel) in onze brievenbus. Ik heb postnl aangeraden mensen aan te nemen die wel kunnen lezen.... Van een van de postbodes begreep ik dat het probleem zit in het feit dat ze niet zelf hun wijk sorteren (en blijkbaar vinden een aantal het dan teveel werk om om te lopen of de post opnieuw te alten sorteren.)
Beste Zwemmer, dit gaat inons geval atijd om normale brievenbuspost, die dus niet te traceren is, en waarvoor postnl zich niet aansprakelijk acht. Intussen zit ik met angst en beven te wachten of post wel aankomt.... Want als rekeningen niet bezorgd worden mag IK voor de boetes opdraaien!