Antwoorden gegeven door: indra_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 7, 2004 om 10:04Energie direct
Ik werd ook telefonisch benaderd en zei in eerste instantie ja. Na ontvangst van een brief, waarin overigens niet vermeld werd hoeveel ik nu werkelijk zou gaan betalen, ging het mij toch benauwen... ik heb toen gebeld (a 10 eurocent plus kosten mobiele telefoon) om af te zeggen. Volgens de klantenservice was mijn dossier al gesloten, maar ik kreeg wel een ander nummer om het te laten controleren. Die heb ik gebeld (75 eurocent per minuut! En ik hing langer dan 10 minuten aan de telefoon!) en daar bleek dus dat het nog helemaal NIET afgesloten was. Ik heb dus opgezegd en heb nog geen minuut later keurig een email als bevestioging gekregen dat het dossier gesloten werd. Maar ik ben achteraf wel ERG blij dat ik toch afgezegd heb. Toch een goed instinct ;)
mvg, Indra