Antwoorden gegeven door: infomaker
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 2, 2008 om 21:21ziggo en betalingen
Mijne Heer,U moet contant met Ziggo bellen tot dat U een antwoordt krijgt!
U moet NIET het 0900 nummer draaien,maar gewoon rechtstreeks
ZIGGO NUMMER BALIE 0505833333,en laat je niet afscheppen.
-
Sep 2, 2008 om 21:03wat kunnen we doen aan geen tel of internet bij ziggo
Ik ben volkommen met U eens,het is en het was bij Home ook al een troep,maar nu bij Ziggo is het nog erger geworden,Ik bel en email mij rot,en een fatsoendelijk aanwoord krijg je niet(toen ik dit bericht schreef viel mijn enternet 4 keer uit) en zo gaat het maar door!
Het is nog niet klaar,maar ik bel het 0900 nummer van hun niet meer,ik ben achter een normaal nummer gekomen,en dan kunnen ze ook mensen intern doorverbinden (ze zijn kwaad al je dat doet,maar je moet je niet afschepen!
Ik hoop dat meer mensen deze nummer bellen,tot dat ze er een keer tot fatsoen kommen,en de problemen is een keer oplossen!
Het telefoon van ZIGGO Balie is 0505833333
Veel succes!!!!