Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ingeba
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 16, 2013 om 13:01Nuon en Liandervoor de kerst werd ik gebeld en na lang gesprek zou Nuon gaan bekijken of er een deel van het geld zou worden terugbetaald. Dus ik was even blij, maar dat was maar voor korte duur (hoewel, weer een paar weken overheen gegaan)
Maar Helaas.......
Op 15 januari gebeld met de boodschap dat ik mijn meter maar moet laten eiken, op eigen kosten. Dat bovenop een rekening van 1600 euro, no thanks. De meter klopt, dat hebben we allang zlef getest zoals ik Nuon ook heb bericht.
Dus ik ben inderdaad na 45 jaar klaar met Nuon. Niet alleen duurt de klachtenafhandeling heel lang, pas na een berichtje hier kwam er een telefoontje (sorry 2 stuks). Er werd hoop gegeven en vervolgens word ik, overigens wel heel vriendelijk, afgeserveerd.
Na 45 jaar en de fouten van het NUON en Liander met oa het hoog/laagtarief, had het Nuon toch echt wel moeten begrijpen dat zo'n rekening niet kan. Overigens Liander heeft wel de moeite genomen om schriftelijk te reageren in tegenstelling tot Nuon.
Ik ben inmiddels overgestapt naar een andere maatschappij, controleer iedere dag de meter om niet weer voor onverwachte verrassingen te staan. En voor het Nuon, uw reclame op tv vind ik niet terecht en uw mails over klanttevredenheidsonderzoek hoef ik niet meer te ontvangen. Een fifty-fifty storting had ik redelijk gevonden, zoals gesuggereerd door de telefoon, maar dit vind ik echt beneden alle peil.
En Ton, ik had gevraagd schriftelijk te communiceren ipv telefonisch....... -
Dec 15, 2012 om 13:07Nuon en LianderBeste Nuon, Ton
Nadat ik telefonisch nul op het request heb gekregen heb ik schriftelijk een klacht ingediend.
Deze heb ik op 27 november 2012 verzonden.......
Dus ik vind het vriendelijk aangeboden om telefonisch contact met me op te nemen, maar ik communiceer in deze zaak alleen nog schriftelijk. Ik neem aan dat u hier wel begrip voor heeft.
Mijn contractnummer is overigens 3001067771, want iedere mogelijkheid om dit dossier zo snel mogelijk in behandeling te laten nemen sla ik uiteraard niet af.
met vriendelijke groeten, Inge
En voor Stains:
Ja, Dat vond ik goede opmerking: Als iemand een wietplantage heeft, gaat hij echt niet klagen over de rekening.
-
Dec 8, 2012 om 19:47Nuon en LianderReactie:
hoi, de standen kloppen, nuon geeft zelf aan dat we wel hele vreemde pieken en dalen hebben, ik heb een klacht ingediend, en ik vind dat ze zich zo zo klantonvriendelijk opstellen na 40 jaar, dat ik geen klant meer wil zijn van Nuon.
Wat overigens wel leuk was, dat Kassa vanmiddag belde nav mijn mail. Dat vond ik heel erg attent van ze. Met ook de tip om de meter te laten onderzoeken op korte termijn omdat je maar tot 2 jaar geleden geld kunt terugvorderen.