Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ingrid74
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 18, 2007 om 12:31drie maanden geen casema factuur
Bedankt allemaal voor jullie antwoord. Op zich heb ik nooit problemen met Casema. Altijd goede verbinding dus daar zal ik nooit over klagen. Ik zal het geld maar gewoon apart houden en wacht het wel af. Want als ik ze weer bel of mail dan krijg ik toch weer te horen dat ik geduld moet hebben en dat er een probleem is met factureren en dat ze er mee bezig zijn. Nou toch maar even geduld hebben. O ja ik heb alle service aanvragen en de antwoorden uitgeprint dus ik heb zwart op wit dat ik ze regelmatig heb aangesproken over mijn factuur. Dus ze kunnen me volgens mij niks maken.
Alsnog iedereen bedankt
-
Apr 16, 2004 om 12:38HOGE EXTRAKOSTEN t-MOBILEIk heb het zelfde probleem. Ik heb net een week mijn belminuten en de overige kosten zijn al 5,58 euro terwijl ik helemaal geen 0900 bel en ook geen sms-jes verstuur. Ik heb al een email naar kassa gestuurd want zo loopt de rekening aardig op en t-mobile zegt dat je de kosten so-wie-so moet betalen, want dat je die nummers niet belt is geen excuus.
-
Apr 16, 2004 om 12:36ONGECONTROLEERDE KOSTEN T- MOBILEOok ik heb er last van terwijl ik ook geen 0900 nummers bel en ook niet sms en ik maak ook geen gebruik van wap.
Ik heb al t-mobile gebeld maar die geven aan dat je moet wachten tot je de specificatie kan bekijken en dan moet je maar even terugbellen.
En dat je toch de kosten moet betalen, want er is geen excuus.