Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: inkiedee
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 3, 2012 om 19:55Misleiding bij Booking.com@Rosette: Niet vergeten! En o ja, Rosette: natuurlijk niet vergeten om de bon of factuur van de (Schiphol) taxi te vragen! Succes!
Hartelijke groeten,
"inkiedee" -
Aug 3, 2012 om 15:36Misleiding bij Booking.comQuote: Bij een ander hotel dat ik reserveerde bij Booking.com stond dat bij het hotel een pendeldienst gereserveerd kan worden voor luchthavenvervoer. Dat staat zowel op de site als op de bevestiging van de reservering. Maar ook dat klopt niet.
Beste Rosette,
Het lijkt erop dat Booking.com zich goed heeft ingedekt door te vermelden dat "elk hotel zelf verantwoordelijk is voor de informatie ... etc.". Maar het feit dat OOK op de bevestiging van de reservering staat dat er een pendeldienst beschikbaar is, geeft volgens mij aan dat je inderdaad in je recht staat.
Om de vakantievoorpret niet nog meer te verpesten, heb ik 2 tips voor je:
1) vervoer per Schipholtaxi (moet je zelf bellen) betekent volgens mij vaak dat de kosten worden gedeeld door het aantal personen dat gebruik maakt van dezelfde rit naar (en van) Schiphol. Voor de zekerheid nog wel even navragen bij het taxibedrijf, maar het kan dus wèl in de kosten schelen.
2) vraag in elk geval nu alvast een klachtenformulier aan bij Booking.com of kijk op de website hoe je een klacht kunt indienen. Dat moet je dan binnen een bepaalde termijn na je vakantie doen. Laat de juriste die je hebt geraadpleegd, je daarbij helpen of ga naar een Rechtswinkel of het Juridisch Loket. Die zitten in veel plaatsen en ik dacht dat het eerste consult gratis is.
Hopelijk heb je toch nog een fijne vakantie!
Hartelijke groeten,
"inkiedee" -
Aug 3, 2012 om 15:23annuleringsverzekering over extra reiskosten?Beste "poltol" en "edrick3",
Dank voor jullie snelle reactie! Ja, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken en ik vind het nu ook een stuk logischer :))). Dan ga ik nu toch maar het hele bedrag betalen, anders mag ik straks niet eens meer mee en dat is toch écht geen reden voor annulering :))))
Met hartelijke groet,
inkiedee