Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: isolde1988
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 27, 2011 om 19:53Ziggo interactieve televisie[quote=birdies schreef op donderdag 27 okt 2011, 19:45].......En ik weet niet welke 90% nog steeds gratis is maar volgens mij is 10% gratis en moeten wij 90% nog steeds betalen.......
Dat klopt echt niet, maar waarschijnlijk wil je juist die programma's bekijken die geld kosten. Maar waarom neem je die programma's niet gewoon op dan?
Met het TV Extra pakket heb je ook 100 gratis keuzefilms. Kijk je nooit naar films, dan is dat Extra Pakket inderdaad overbodig.
tja wat is gratis de fabeltjeskrant, nieuws, etc. nou nieuws zie ik al als het wel normaal live is. Fabeltjeskrant wordt ik echt een beetje te oud voor.
Ik neem nu ook op zoals gezegt maar daar heb ik nog steeds dat kastje van €300! niet voor betaald daar gaat het mij om...
Films kijk ik wel maar op een andere manier dus voor mij totaal overbodig.
Het is gewoon dat ziggo zijn klanten juist en volledig moet informeren. En nu laten ze ons gewoon totaal in de kou staan. -
Oct 27, 2011 om 19:05Ziggo interactieve televisie[quote=ziggowebteam schreef op donderdag 27 okt 2011, 10:07]Hallo allen,
Om toch terug te komen op isolde1988 zijn/ haar eerste bericht willen wij het volgende aangeven:
Tot de invoering van de nieuwe TV propositie afgelopen jaar was het zo dat je 5 euro per maand betaalde om TV Gemist te kunnen ontvangen en de programma’s te kunnen bekijken. Echter veel RTL programma’s waren toen niet terug te zien. Dit kwam met name omdat RTL van die programma’s niet de eigenaar van de rechten was. Bij de introductie van de nieuwe televisiepakketten heeft elke klant een brochure ontvangen waarin stond dat binnen TV Gemist voor bepaalde programma's van RTL en SBS betaald moest worden. Dit is overigens niet alleen bij Ziggo zo, ook via andere kanalen moet voor deze content worden betaald i.v.m. deze rechten.
Voor de nieuws- en kinderprogramma's van RTL hoeft de klant niets te betalen. Voor de overige RTL-programma's is dat vaak wel het geval. Daardoor is het wel mogelijk praktisch elk programma van RTL te kunnen bekijken in TV Gemist. Dat was anders zeker niet mogelijk geweest. Een klant die TV Standaard heeft kan veruit de meeste programma's gratis terugzien. Klanten met een TV Extra pakket kunnen zelfs meer dan 90% van de programma's gratis terugzien.
We hopen jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex webteam
Beste webteam,
In die brief heeft alleen gestaan dat de pakketten zouden veranderen NIET dat wij zouden betalen per programma.
En ik weet niet welke 90% nog steeds gratis is maar volgens mij is 10% gratis en moeten wij 90% nog steeds betalen.
Zoals ik al zei de service is waardeloos, je krijgt nergens antwoord op ook niet als je mailt en als je belt krijg je personeel aan de lijn dat naar zijn klanten loopt te schreeuwen. Echt waardeloos! Ik heb tv extra inmiddels al opgezegt omdat, er geen enkel programma is wat wij gratis terug kunnen kijken.
En overigens datgene wat u nu eigenlijk zegt is dat ik hier een leugen loop te verkopen nou walgelijk. En wij hebben nooit 5 euro per maand betaalt maar 10 euro dus als blijkt dat wij hier maar 5 euro voor hadden moeten betalen dan zou ik dat graag met terugwerkende kracht terugwillen.
Mijn mail naar de consuwijzer gegaan dus zeer waarschijnlijk hoort u snel van mij.
Met vriendelijke groet,
Isolde -
Oct 26, 2011 om 17:24Ziggo interactieve televisie[quote=lutje. schreef op woensdag 26 okt 2011, 16:26]Hallo,omdat ik van mening ben dat Ziggo zijn trouwe klanten in de kou laat staan omtrent de dure aanchaf van een decoder omtrent interactieve tv en tv on demand,heb ik een klacht ingediend bij Consuwijzer. Aan alle gedupeerden zou ik willen vragen om eveneens een klacht in te dienen via consuwijzer.nl
Wellicht kunnen wij met zn allen Ziggo ertoe bewegen iets menselijker om te gaan met hun cliënteel.
Veel succes en groetjes
Hartelijk dank ik heb meteen een mail gestuurd! -
Oct 5, 2011 om 20:10Ziggo interactieve televisie[quote=nydyla schreef op woensdag 5 okt 2011, 17:12]Je zegt nu wel dat de consument zich makkelijk laat verlijden met gratis, maar je betaald behoorlijk wat abbonnementsgeld aan Ziggo. Dus daarvoor mag je dan toch wel verwachten dat je niet verder hoeft te betalen voor RTL gemist.
En dat is nou precies wat ik wil zeggen, wat ziggo dus niet snapt! En helemaal slecht dat ze hun klanten niet tegemoet komen!
Ik zeg ziggo interactief gewoon bannen ;-) -
Oct 5, 2011 om 20:08Ziggo interactieve televisie[quote=abcdefe schreef op woensdag 5 okt 2011, 14:24]Nu zag op RTL Crime wel reklame het zij voor af.
De consument wordt vooraf dingen beloofd van gratis, consumenten laten zich te gemakkelijk verleiden met gratis, gratis bestaat niet het heb altijd een doel om iets te bereiken, gratis proeven is bedoeld om het te verkopen.
Zo ook de decoders van Ziggo moeten weer terug verdiend worden.
Folkert
Leuk dat die decoders terugverdiend moeten worden snap ik ook, maar daar heb ik immers al €300 voor betaald! -
Oct 5, 2011 om 07:44Ziggo interactieve televisie[quote=meesteres freya schreef op woensdag 5 okt 2011, 01:05][quote=isolde1988 schreef op dinsdag 4 okt 2011, 11:16]Wij hebben onlangs een kastje van ziggo gekocht voor interactieve televisie deze kosten waren 300 euro. Op zich niet slecht wel duur maar we hadden er ook wat aan.
Echter is Ziggo nu met nieuwe pakketten gekomen, dacht men eerst ooh leuk extra pakketten erbij dus extra kunnen kijken denk ik nu echt dit is een complete RUKDIENST! Ik kijk regelmatig programma's terug omdat ik een wisselend rooster heb voor mijn werk. Echter hebben ze nu sinds september bedacht dat je voor alles van sbs 0,95 cent extra moet betalen en ook voor rtl nu sinds oktober. Uiteindelijk dus veel duurder uit. En kun je dus net zo goed via internet downloaden.
Ik heb ziggo hierover ook gesproken en die zeggen natuurlijk dat je bij sbs en rtl moet zijn dat zij hier niks aan kunnen doen. Wij hebben dit dus gedaan en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd want, sbs zegt dus precies hetzelfde over ziggo. Dus consumenten van ziggo alsjeblieft neem geen interactieve tv want, het is geldklopperij!
Al hoop ik dat ze HEEL snel hun klanten tegemoet gaan komen voor deze waandienst.....
SBS vraagt voor het programma € 0,95!! De overigen zijn over het algemeen gratis te bekijken.
Moet je dan toevallig net die programma's kijken en die kijk ik dus niet.... -
Oct 4, 2011 om 13:47Ziggo interactieve televisieEn net een mail gehad van RTL dat ziggo er voor kiest om een breder aanbod aan programma's te geven maar dan tegen betaling...
Wij als consument hebben daar nog nooit voor gekozen dus ik vind dat ziggo zijn klanten weer leuk tegemoet mag komen! -
Oct 4, 2011 om 13:26Ziggo interactieve televisie[quote=birdies schreef op dinsdag 4 okt 2011, 12:50]Op de site van RTL staat dit:
Waarom moet ik steeds vaker betalen voor programma's bij RTL XL?
RTL wil haar klanten net als op televisie en radio ook online een zo breed mogelijk programma-aanbod bieden. Dat vergt bepaalde investeringen. Die zitten onder andere in het verwerven van rechten, het garanderen van een hoge beeldkwaliteit, het verbeteren van de techniek en in de productiekosten.
Voor televisie en radio verdienen wij dergelijke investeringen terug door reclame aan te bieden. Naarmate ons aanbod online wordt vergroot, stijgen ook de kosten.
Daarom biedt RTL haar klanten de keus om het aanbod gratis terug te kijken met reclame of tegen betaling zonder reclame. Of dat de serie 1 week gratis te bekijken is en na die week er een vergoeding wordt gevraagd. Op deze manier kunnen wij blijven werken aan een mooi aanbod en hebben onze klanten een steeds grotere keus hoe ze onze programma's willen bekijken, waar en natuurlijk wanneer.
Bied deze service dan ook via de interactieve tv die reclame spoel ik dan wel door.... nog steeds blijf ik bij mijn mening en als ze al zoiets doen stel je klant op de hoogte en laat ze een keuze nu wordt je er gewoon ingetuind! -
Oct 4, 2011 om 12:40Ziggo interactieve televisiebirdies dinsdag 4 okt 2011, 11:49
.........Echter hebben ze nu sinds september bedacht dat je voor alles van sbs 0,95 cent extra moet betalen en ook voor rtl nu sinds oktober. Uiteindelijk dus veel duurder uit........
Dat is inderdaad niet Ziggo die dit bedacht heeft, maar de betreffende omroepen. Als je op het www bepaalde uitzendingen van deze omroepen wil zien, wordt er ook geld voor gevraagd.
Volgens mij is ziggo diegene die het signaal doorgeeft aan ons en niet de omroep.... het is gewoon geldklopperij! en iedereen die hier aan mee heeft gedaan wordt sorry voor het woord maar genaaid waar diegene zelf bij staat! Absoluut een waardeloze service van ziggo dus! -
Oct 4, 2011 om 12:36Ziggo interactieve televisie[quote=freya schreef op dinsdag 4 okt 2011, 11:47]
Hallo isolde1988,
Ik weet niet wat voor decoder en/of TV je hebt, maar is zelf opnemen geen optie? Moderne TV's hebben vaak zelf de mogelijkheid tot opnemen op een externe harde schijf die op de TV is aangesloten. De TV moet dan wel op de zender die je opneemt ingesteld staan. (je kunt dus niet gelijktijdig naar een andere zender kijken). Is wel wat meer werk, maar is dan wel gratis.
m.vr.gr. Freya
Daar koop je natuurlijk dat kastje niet voor... ik kan opnemen maar ik ga niet 300 euro voor een kastje betalen om vervolgens alleen maar op te nemen....