Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: izork
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 1, 2011 om 21:51Leveringsprobleem Mammoet WonenOh ja..... nog een nabrander
De les die we allemaal hebben geleerd:
1. Nooit geen aankopen meer doen met een aanbetaling (wettelijk niet verplicht)
2. Betaal pas bij aflevering
3. In uiterste geval, betaal via PayPal of creditcard....aankoop verzekering tot 120 dagen
P.S.
Een aanbetaling vragen is bewijs van onvermogen en voorop gesteld het wantrouwen in klanten hebben.
Koop ik een auto (waarde.....vul maar in) is een handtekening voor de opdracht voldoende. En betalen bij aflevering.
Ik ben er klaar mee en zal me nooit meer gebeuren... Jammer dan, dan ga ik naar andere winkel. -
Sep 1, 2011 om 21:40Leveringsprobleem Mammoet WonenHallo Allemaal,
Het gaat mij niet zo zeer om het aanbetaalde geld terug te krijgen, die kans is zeer klein. Maar juist om mijn aankoop geleverd te krijgen.
De curator is hiermee ook gebaat als de inboedel (voorraad meubelen) toch kan worden verkocht om de schuldeisers te betalen. Denk dat we als klant het eerste hierop aanspraak kunnen maken, nadat officieel de tent failliet is verklaard.
De curator heeft straks al onze namen en gegevens en zal daarop zijn/haar beslissing maken.
Een positiever bericht kan ik helaas niet brengen -
Aug 30, 2011 om 19:28Leveringsprobleem Mammoet WonenVanavond aangifte gedaan bij rechtsbijstand verzekering!!!!!!
-
Aug 27, 2011 om 12:45Leveringsprobleem Mammoet WonenZou je de link willen plaatsen of toesturen....
Alvast bedankt
=tdehond schreef op zaterdag 27 aug 2011, 09:19: Aan gedupeerden.
Ik zie bij een ander consumenten forum dat gedupeerden zich kunnen verenigen onder "lotgenoten" ( Radar).
Ik zie al een groep CBW staan, mocht er problemen ontstaan na uitspraak failissement, m.b.t. aanbetaling die gedaan is bij mammoet wonen. -
Aug 26, 2011 om 22:35Leveringsprobleem Mammoet WonenGoedenavond mede gedupeerde,
Wij zijn ook de dupe van de leveringsproblemen van Mammoet in Woerden
Op 28 mei 2011 hebben wij twee lederen keuken stoelen besteld met een aan betaling van 124,00 euro.
De aflevering zou plaats vinden in week 33 en hebben daarover telefonisch contact overgehad via de servicelijn. In dat gesprek werd verteld dat de levering uitloopt i.v.m vakantie periode.
Mijn onderbuik gevoel gaf mij aan om toch eens op Google te zoeken over de gang van zaken van Mammoet wonen en slapen en kwam tot op deze site terecht van ont te vreden klanten die kampen met dezelfde problemen.
Mijn vraag is nu, hoe verder te handelen?
Moet ik contact opnemen met CBW of direct maar mijn rechtsbijstand inschakelen.
Waar en wanneer is er bekend waar we als geduperde klant moeten zijn, naam van de behandelende contact persoon of informatie nummer van CBW / curator.
Hoop hiermee tot een oplossing voor ons allen te komen.
In afwachting van jullie informatie
Mvg