Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: j_devries24
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 11, 2005 om 16:46ESSENT??????????
U moet het contract zowiezo faxen, maar daarmee bent u niet verzekerd dat u niet wordt afgesloten. Wel wordt dan alles in werk gesteld om het proberen te voorkomen.
-
Feb 21, 2005 om 14:53eneco ecostroom tariefverhoging ivm hoge aardgasprijzen
De vergoeding is eraf dus betaal je meer.
Vroeger was het zo dat groen duurder was als grijs, maar door de vergoeding was het even duur.
Nu die vergoeding eraf is betaal je het volle pond
-
Apr 16, 2004 om 12:43Essent: onterechte acceptgiro's wel of niet betalen?Bij mensen die verhuist zijn, maar die ook nog eens zijn overgestapt zijn naar een andere leverancier komen de meeste problemen voor.
Wat u moet doen is geeft een correspondentie adres door indien u dit nog niet gedaan heeft.
En betaal de rekeningen dit zal inderdaad verrekend worden met de slotnota die u zal ontvangen.
Ik weet dat het allemaal wat lang duurt, maar dit komt omdat de verstandhouding tussen de verschillende energieleveranciers lang duurt en een goede communicatie is er nog steeds niet.
Vaak lopen bedrijven als essent en eneco aan tegen het feit van wie doet wat.
Ook moet u er rekening mee houden dat een product als stroom uit twee gedeelts bestaat uit electra netwerk de verhuur van de electra meter en electra levering de stroom die u daadwerkelijk gebruikt.
Vaak is het zo dat energiebedrijven beloven dat zij de gehele stroom voorziening op hun zullen nemen maar dit is vaak niet waar.
Vaak is het zo dat bedrijven zoals eneco alleen de levering op zich neemt en dat u bij essent nog steeds de netwerk kosten betaald.
Ik denkt dat dit in u geval is gebeurt.
Probeer zo vaak mogelijk te bellen en te vragen of het al opgelost is.
Indien een persoon van de klantenservice aan de lijn krijgt en dit probleem duurt inderdaad al zo lang zal hij of zij u moeten doorverbinden met ons specialistenteam die meer autorisatie heeft en ook de afdeling voor u mag bellen.
Ik hoop u hier mee voldoende te hebben geholpen.
Janet -
Apr 16, 2004 om 12:29problemen met EssentHet is dat in het eerste gesprek wat u heeft gehad over de meter de medewerker heeft bedoeld dat als er een meterijking plaats gaat vinden dat dit op basis van gelijk gaat.
Dus als de meter juist word bevonden wordt u geacht de rekening te betalen en indien de meter stuk is wat in u geval is gebeurt is de rekening voor essent.
Klachten worden inderdaad niet snel genoeg afgehandeld en essent heeft ook vreemde opvattigen van wat wel en niet een klacht is.
Maar goed ik vind dat u of inderdaad naar de consumentbond moet stappen of een aangetekende brief richting essent sturen ter attentie van de directie want zulke brieven die ter attentie van de directie gaan worden sneller behandeld.