Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jaapkappers
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 20, 2013 om 12:41Hotmail.com / Outlook.com versus GMail.com[quote=pino123 schreef op woensdag 20 feb 2013, 10:40][quote=valerius-2 schreef op zaterdag 9 feb 2013, 15:33]Ik heb gewoon office outlook die bevalt mij best, waarom dan veranderen.
Outlook is het programma waar je de mail mee binnen haalt. Het gaat hierom de provider van je email adres.
Zelf gebruik ik Gmail. Hoge opslagcapaciteit. Alle email die ik ooit heb gekregen staat nog op de server van gmail. Dat is het enige waarom ik Gmail prefereer.
Klopt, ik snap de verwarring, maar outlook is nu ook een online service van microsoft kijk maar op outlook.com -
Feb 19, 2013 om 13:46Hotmail.com / Outlook.com versus GMail.comIkzelf gebruik al jaren gmail.. de reden hiervan was omdat hotmail/live/outlook niet voldeed aan mijn eisen, echter dezer tijden doet microsoft wel heel erg zijn best om zo goed mogelijk met de markt mee te gaan.. en naar mijn mening gaat dit best goed...
welke is beter gmail of outlook?
3 jaar geleden zal ik gezegd hebben gmail..
nu maakt het eigenlijk weinig uit, zie bieden beide eigenlijk wel de zelfde soort services... echter heeft gmail nog steeds wel de meeste opslag mogelijkheid... en tot de dag van vandaag groeit de opslag inhoud van mijn gmail nog steeds! Daar loopt gmail toch weer een stapje voor... -
Feb 19, 2013 om 13:40windows live terug en geen skypeTjah skype is overgenomen door microsoft, slim van microsoft want skype is een stabiele applicatie, en werkt naar mijn mening geweldig en steeds meer mensen gebruiken skype...
dat was de reden dat ik 3 jaar geleden al overgestapt was op skype, omdat ik de bijl toen al voelde hangen...
ook kan je op de site van microsoft geen versie meer vinden van windows live...
echter (ik heb dit nog niet uitgeprobeerd) als je nog een oudere versie op je pc hebt staan van msn/windows live dan zou je met die applicatie moeten kunnen inloggen...
voor de mensen die liever geen skype gebruiken zijn er gelukkig nog steeds andere mogelijkheden..
ik heb msn altijd een rot programma gevonden dus heb zelf jaren trillian gebruikt
https://www.trillian.im/download/ een mooie oplossing voor dit probleem denk ik zo... -
Feb 19, 2013 om 13:34Ziggo heeft Live TV voor PC en Android teblet geblokkeerd[quote=ziggowebteam schreef op vrijdag 15 jun 2012, 15:44]Hallo arjanm,
Hierbij extra informatie om ons standpunt extra duideiljk te maken.
Waarom kan ik niet TV kijken via bijvoorbeeld mijn laptop zoals dat voorheen wel bij Ziggo mogelijk was?
Op verzoek van de content leveranciers/omroepen hebben wij deze optie helaas moeten uitzetten. Om TV kijken op je laptop/computer mogelijk te maken is de eis dat de TV streams uitermate goed beveiligd worden om kopiƫren of ander niet bedoeld gebruik te voorkomen. In de huidige omstandigheden konden wij dit niet garanderen. Wij zijn op dit moment bezig alle opties te onderzoeken en TV kijken op je laptop/computer wellicht weer mogelijk te maken.
Op dit moment kun je alleen TV kijken op de Ipad, waarom niet op andere tablets zoals Android?
Ziggo is als een van de eerste aanbieders begonnen met de mogelijkheid om TV te kijken op je Ipad. Op het moment van introductie was dit ook de grootste groep gebruikers.
Onze excuses dat deze dienst op dit moment uitgeschakeld is voor de pc.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Simone.
Ja, ergens snap ik het ook wel..
de omroepen verdienen geld door kijkcijfers..
als mensen op hun computer tv gaan kijken dan kijkt straks niemand nog televisie.. aangezien meer mensen een computer hebben dan een tablet of smartphone... als ik het zo lees lijkt het erop dat de omroepen van de pc kijkers geen kijkcijfers kunnen zien... -
Dec 19, 2012 om 18:05betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van maak[quote=dearagain schreef op woensdag 19 dec 2012, 18:00]*het lijkt me (in dit geval) niet onverstandig om jouw rechtbijstandverzekeraar tijdig in te schakelen
ook al nu het probleem opgelost lijkt te zijn? -
Dec 19, 2012 om 14:22betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van maakonlangs heb ik nieuwe facturen ontvangen dat het bedrag verrekend is.
het probleem lijkt weer opgelost te zijn.
echter ga ik nog wel even proberen contact op te nemen met kassa want zo ga je gewoon niet met klanten om!
dat je zelf de boel moet gaan aanvechten en je gewoon verplicht voelt om hoger op te gaan... -
Dec 19, 2012 om 14:03betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van maakik heb even wat reviews gelezen van klanten en zo te zien ben ik voorlopig nog niet klaar met transip!
ik lees veel van het zelfde over opzeggingen en slechte facturenringen.
dat er bij veel klanten onduidelijke afspraken gemaakt worden etc... etc..
eigenlijk vind ik dat transip bij kassa wel even aan tafel mag gaan schuiven.
want zo kan en mag je gewoon niet te werk gaan als "professioneel" bedrijf tegen over klanten. -
Dec 19, 2012 om 13:52betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van maaknou ben ik op de website van transip even gaan kijken en het blijkt dat de bevestigingen op hun site staan in mijn account
op dit moment hebben ze zelf mijn account geblokkeerd vanwege administratiefe redenen al dus zo staat het op de website.
ik heb de bevesting onlangs opgeslagen en kan deze dus ieder moment uitprinten. -
Dec 19, 2012 om 13:28betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van maakGoed,
ik heb nog even mijn mail doorgekeken en heb geen echte bevestiging gekregen.
wel heb meerder mail contacten met hun gehad waaronder van een paar mailtjes terug dit bericht en ik quote;
"Deze factuur is voor de doorstuurservice welke aan het domein gekoppeld was en dient los te worden opgezegd. Ik vraag u om deze per direct te beeindigen dan, als u dat heeft gedaan en ons een bericht stuurt dan zullen wij deze factuur laten vervallen."
wat ik dus 2x gedaan heb omdat ik dacht dat hij de eerste keer niet goed was doorgekomen.. wat ik in eerste instantie al heel erg raar vond.
Afijn, het factuur blijkt tot heden nog steeds niet te zijn vervallen... -
Dec 19, 2012 om 13:04betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van maakik heb precies de instructies gevolgd wat hun mij verteld hebben.
inderdaad heb ik een bevestiging ontvangen van de opzegging (die moet ergens in mijn inbox staan)