Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jacqy
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 20, 2005 om 21:02Medion Service CenterOndertussen is dit al m'n 3e adapter. Deze adapter die ik nu eindelijk heb, doet het nog steeds, maar durf hem niet te lang te gebruiken. Na de laatste keer dat ik hem had opgestuurd met stroomkabel, duurde het een week voordat ik een nieuwe had, maar zonder stroomkabel. De persoon die ik aan de telefoon had was redelijk aardig. Op de stroomkabel moest ik ook weer ca. 3 weken wachten. Onderstussen is mijn garantie bijna afgelopen en maar duimen, dat ie het blijft doen en de laptop natuurlijk ook. Die moest ik de 2e keer meesturen, omdat ze dachten dat laptop kapot was. Dat bleek niet het geval en kreeg hem redelijk snel weer terug, maar met ontbrekende schroeven en 2 schroeven die in het toetsenbord geschroefd waren, zodat een aantal toetsen onbruikbaar waren geworden. Gelukkig heb ik een kennis die het verholpen had. Ik durfde niet nog een keer MSC te bellen, anders was ik weer een aantal maanden laptoploos. Al met al heb ik mijn laptop 6 maanden niet kunnen gebruiken, maar garantie blijft doorlopen. Het is een goede leer geweest om NOOIT meer iets van Medion te kopen.
-
Apr 16, 2004 om 12:32Medion Service CenterHeb ook (Medion) laptop gekocht bij Albert Heijn in september. Na 2 maanden ontstond er kortsluiting in adapter. Ben naar Albert Heijn terug gegaan maar die vertelden me dat, ik zelf contact op moest nemen met fabrikant. Heb naar Medion gebeld en na 20 minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Kon de adapter gratis opsturen en zou zo snel mogelijk een nieuwe toegestuurd krijgen. Na een paar weken heb ik weer gebeld, wanneer ik een nieuwe zou krijgen. Dat konden ze me niet vertellen, zo snel mogelijk werd me gezegd. Ik zei dat ik nu niet met laptop kon werken, dat vonden ze heel vervelend. Zouden toch zo snel mogelijk opsturen? En weer steeds 20 minuten aan de telefoon wachten. Na precies 2 maanden weer gebeld, weer 20 minuten in de wacht gezet en heel onvriendelijk werd mij verteld, dat de adapter toegestuurd zou worden. En vervolgens werd de telefoon met een kanl erop gegegooid. Eindelijk na een week kreeg ik nieuwe adapter, zonder een excuusbrief. Koop ook nooit meer een product van Medion. Wat een slechte service. Dit is echt een kat in de zak kopen! En Albert Heijn doet z'n naam ook niet ten goede om deze producten te verkopen!!!
-
Apr 16, 2004 om 12:21Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTERHeb ook (Medion) laptop gekocht bij Albert Heijn in september. Na 2 maanden ontstond er kortsluiting in adapter. Ben naar Albert Heijn terug gegaan maar die vertelden me dat, ik zelf contact op moest nemen met fabrikant. Heb naar Medion gebeld en na 20 minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Kon de adapter gratis opsturen en zou zo snel mogelijk een nieuwe toegestuurd krijgen. Na een paar weken heb ik weer gebeld, wanneer ik een nieuwe zou krijgen. Dat konden ze me niet vertellen, zo snel mogelijk werd me gezegd. Ik zei dat ik nu niet met laptop kon werken, dat vonden ze heel vervelend. Zouden toch zo snel mogelijk opsturen? En weer steeds 20 minuten aan de telefoon wachten. Na precies 2 maanden weer gebeld, weer 20 minuten in de wacht gezet en heel onvriendelijk werd mij verteld, dat de adapter toegestuurd zou worden. En vervolgens werd de telefoon met een kanl erop gegegooid. Eindelijk na een week kreeg ik nieuwe adapter, zonder een excuusbrief. Koop ook nooit meer een product van Medion. Wat een slechte service. Dit is echt een kat in de zak kopen! En Albert Heijn doet z'n naam ook niet ten goede om deze producten te verkopen!!!