Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jadevanvalen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 14, 2012 om 12:05telfort geeft geen nieuwe telefoonHet word steeds fraaier met Telfort!! ze verbreken gewoon tot 6x toe de verbinding!!! nu een brief gehad dat :
In/uitschakelprobleem, conclusie: toestel wordt omgeruild. Reparatiekosten 194,65 ..
Toestel was gewoon in nieuwstaat en ja hoor valt natuurlijk buiten de garantie als je dan navraag doet bij Telfort word je van het kastje naar de muur gestuurd!
Ik vraag kan ik dan een nieuw toestel ophalen in de telfort winkel... nou mevrouw ik zal het voorleggen bij de backoffice u krijgt binnen 10 dagen een reactie!!!
Het gaat er mij om dat ik het toestel nodig heb voor mijn werk, en dus niet tien dagen kan wachten en hoezo reparatie kosten het toestel kan niet gerepareerd word ???
Het word met de dag gekker daar!! en een antwoord hoe zaken dan zitten dat kan helemaal niemand je geven van Telfort!
Inmiddels onze jurist er maar eens opgezet en bandopnames gemaakt van de gesprekken... word een never ending story lijkt het wel... maar ik ga door niet eens voor mezelf meer maar ik vind dat deze praktijken gestopt moeten worden..
Zojuist even contact gehad met RTL ( heb daar wat contacten) die vonden het wel een interessant item ,,, dus we gaan het maar eens de media in gooien hopelijk dat Telfort dan eindelijk wakker word!! -
Mar 13, 2012 om 12:24telfort geeft geen nieuwe telefoonNou dat het topic verwijderd is , vind ik wel het minst erge!! dat ik nog steeds zonder telefoon zit en bij de klantenservice van het kastje naar de muur word gestuurd en als ik naar de winkel ga word het nog erger.. help me liever met mijn klacht laila!
-
Mar 12, 2012 om 20:08telfort geeft geen nieuwe telefoon[quote=telfortwbcr schreef op donderdag 1 mrt 2012, 16:10]Graag laat ik voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Via het Telfort forum kunt u in een privébericht uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla[
Ook zo mooi een forum als je er iets op zet met betrekking tot een klacht of iets wat negatief over telfort is maar wel met bewijzen onderbouwd trekt telfort het er af... heel transparant telfort!! Gelukkig heb ik gewacht met het afsluiten van mijn zakelijke abonnementen ( 39 stuks) want dat gaat met deze service absoluut niet bij telfort gebeuren. -
Mar 12, 2012 om 20:01telfort geeft geen nieuwe telefoonToestel ter reperatie in de winkel aangeboden// omdat hij niet meer oplaadde.. bekend probleem van de iphone 4 aldus de dame in de winkel// binnen een week hebt u hem weer terug// nou mooi niet vandaag gebeld waar het toestel blijft// mevrouw uw toestel heeft valschade dus u krijgt een prijsopgave (MIJN TOESTEL IS NOG NOOIT GEVALLEN) ik vraag waarom de prijsopgave ja die krijgt u einde van de week !?!?!? Is een zakelijke telefoon!!En niks geen vervangend toestel moest zelfs nog een simkaarthouder aanschaffen ( werd door verwezen naar de t-mobile winkel door een telfortmedewerker!!!) want bij haar waren ze duurder!?? nou men klomp brak toen al maar nu word nog beweerd dat het toestel is gevallen... niet bij mij maar begin ernstig te denken dat er in de winkel iets is gebeurd en dat ze daar nu mij als klant voor op willen laten draaien..
-
Mar 12, 2012 om 19:56telfort geeft geen nieuwe telefoonNou is nog steeds bras bij telfort hoor ik heb een zelfde geval maar zit nog steeds met het gezeik