Antwoorden gegeven door: jago
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 31, 2013 om 11:18Tielens Investment Group oplichters?Via Google Maps kan je met Streetview zien dat de huisnummering van de Dwarsstraat in Groningen niet verder gaat dan 13. Het is een heel klein straatje.
Inderdaad oplichters dus en in plaats van de mail weg te gooien is het verstandig de e-mail eerst door te sturen aan valse-email@fraudehelpdesk.nl want hopenlijk helpt dat om dit te stoppen. -
Nov 17, 2008 om 17:241394-netwerkkaart
Sorry vr1944, ik vond het wat onzinnig om een router aan te bevelen terwijl er een probleem met de computer is. Maar goed freya en ik zullen er wel geen verstand van hebben en jullie wel.
Gertvalk, meestal regelt je router dat iedere PC automatisch een eigen (IP)adres krijgt (met DHCP) en moet je op de PC instellen dat die dat accepteerd. Heb je een router of switch of hub? Dat is zo'n kastje waar meerdere ethernetaansluitingen aan zitten. Om de PC in te stellen ga je naar de eigenschappen van de LAN-verbinding (niet de 1394-verbinding). Eigenschappen vind je door er met de rechtermuistoets op te klikken. In het witte vak zie je benodigde onderdelen. Klik op Internet-protocol (TCP/IP) en dan op de knop eigenschappen en controleer of Automatisch IP en Automatisch DNS is geselecteerd. Kijk meteen even op de computer die het wel doet wat daar staat ingesteld. Als het goed is hetzelfde.
Staat er iets anders ingesteld (Het volgende IP-adres gebruiken) dan moeten de instellingen even handmatig worden ingesteld. Als IP-adres kies je dan hetzelfde als de computer die het wel doet op het laatste van de 4 getallen na. Geef daar een ander nummer aan (1 hoger bijvoorbeeld) De rest van de instellingen neem je gewoon ongewijzigd over van de goede computer. Dan zou het moeten werken. Er van uitgaande dat je inderdaad een LAN-aansluiting hebt bij je netwerk verbindingen :)
Heel veel succes.
-
Jan 6, 2006 om 16:27wasmachine wandelt
Voordat de machine gaat centrifugeren, wordt het water eerst afgepompt en dat gaat tijdens het centrifugeren door. Het is tenslotte de bedoeling om door te centrifugeren het meeste water uit de was te halen.
-
Jan 6, 2006 om 16:15wasmachine wandeltSorry, maar dit is een beetje onzin. De natte was in de trommel is veel zwaarder dan het dekseltje en veroorzaakt de grootste onbalans.
-
Jan 6, 2006 om 15:50wasmachine wandelt
Wat ook kan helpen is de pootjes afstellen. Als de machine een beetje kan wiebelen (als die stilstaat), gaat ie zeker bewegen als de machine draait. De pootjes zijn in- en uit te draaien. Ik neem eigenlijk aan dat daar naar is gekeken bij het neerzetten, maar het wordt soms over het hoofd gezien. Verder kan een van de veren gebroken zijn of een demper kapot zijn. Komt zelfs bij redelijk nieuwe machines voor. Succes.
-
Aug 4, 2005 om 16:59CanalDigitaal
Ik heb net mijn derde brief op de post gedaan waarin ik ze vraag een nieuwe kaart te sturen of de oude weer in werking te stellen. Het eerste antwoord wat ik kreeg gaf twee redenen voor de noodzaak van de kaartwissel:
- In het verleden hebben ze in de prijs geen rekening gehouden met kostbare kaartwissels,
- Ze willen een bijdrage voor het technisch onderhouden van het Irdeto-platform
Wij hebben geantwoord:
"Beide zaken wilt u nu op ons als consument afwikkelen. Dit is niet correct en ook niet zoals door u tijdens de aanschaf beloofd.
Graag zien wij op korte termijn een nieuwe smartcard tegemoet. Als dat principieel onmogelijk blijkt, dan hersteld u de mogelijkheden van onze huidige kaart.
Wij vertrouwen er op dat u op korte termijn de toegang tot de zenders hersteld."
Daarop kregen we weer een afwijzing en het advies om de Customer Service 0900-9323 à €0,20 p.m. te bellen.
Wij hebben nu daarop geantwoord:
"In uw brief van 19 juli 2005 geeft u geen antwoord op onze vraag. Dit ervaren wij als hoogst ongepast en klantonvriendelijk. Uw verwijzing naar een of ander Customer Service 0900-nummer getuigt van zeer weinig respect voor uw klanten.
Uw communicatiewijze riekt zelfs naar machtsmisbruik.
Uw werkwijze is niet correct en ook niet zoals door u tijdens de aanschaf beloofd. In de rubriek van het consumentenprogramma Kassa wordt dit reeds aan de kaak gesteld.
Mocht het nodig blijken, waar wij tot nu toe niet van uitgaan, zullen wij niet aarzelen de media en/of andere rechtsmiddelen in te schakelen."
Zijn er medegetroffenen?
- In het verleden hebben ze in de prijs geen rekening gehouden met kostbare kaartwissels,