Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jaman
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 27, 2006 om 22:08Slechte afhandeling van problemen.helaas hebben wij ook net iets met @home gehad bijna 3 week wachten op een nieuw modem die ondanks beloftes iedere keer niet kwam eindresultaat we krijgen de 17 dagen niet online vergoed maar de telefoonrekening van 99euro niet even een momentje geduld aub jaja ze houden je echt uren in de wacht want voor een modem moet je worden doorverbonden en dat is standaard vanaf 15 minuten tot zoals wij hadden meer als een uur ,tja na bijna 3 week kwam eindelijk een nieuw modem en om de dag nog 1 dus we hebben er nu 3 a 33 euro per stuk als je de tell kosten bekijkt .Dus de tijd niet online vergoeden ze ,de onnodig hoge telefoonrekening niet moet je maar niet bellen he ?? je weet toch 10 eurocent extra per minuut (dankuwel) we hebben @home maar opgezegt en de tv zenders erbij want we zouden maar weer iets krijgen a 10eurocent per minuut extra nee bedankt! En dan nog hoe emailen als je geen innet hebt ??