Antwoorden gegeven door: jammie73
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 20, 2008 om 14:59nummerweergave
Hou Buffy
Jammer om te horen dat je toestel na deze uitgevoerde actie het nog steeds niet doet.Heeft KPN geen oplossing voor je (toestel is toch van KPN).
Mocht ik er via via achter komen dan laat ik het jullie weten.
Gr.
-
Jul 18, 2008 om 23:52nummerweergave
Dag.
Nu ga ik jullie iets vertellen wat je nooit zult geloven.
Edwardus had een link hier op het forum gezet voor Panasonic toestellen en ZIggo, dit heb ik eens uitgevoerd.
Dus modem uit, telefoon eruit, modem aan, telefoon weer aan en ja hoor. heb WEER NUMMERHERKENNING.
En dit ondanks dat ZIGGO zegt dat ze GEEN GFSK ondersteunen, dit is toch echt de modulatie van mijn telefoontoestel.
Omdat het bij nu dus wel weer werkt, ga ik denk ik maar solliciteren bij ZIGGO om mensen wel op het goede pad te brengen.
Gr.
-
Jul 16, 2008 om 23:50nummerweergave
Dag allemaal
Heb afgelopen week een klacht bij Ziggo/@Home ingediend over het feit dat ik ineens GEEN nummerherkenning meer heb.
Afgelopen maandag de volgende reactie gekregen: "De storing m.b.t. nummerweergave waar u last van heeft gehad is opgelost. Bij gebruik van een toestel dat niet FSK-geschikt is zal de nummerweergave niet op het Ziggo netwerk functioneren. Helaas kunnen wij niet voor u achterhalen waarom in het verleden de nummerweergave via uw toestel wel gewerkt heeft".
Er wordt van hun kant verder ook niets gedaan. Laat het hier niet bij zitten, ik heb nummerherkenning gewoon nodig en moet me nu in de kosten steken omdat hun dingen aanpassen zonder de abbonnees vooraf in te lichten.
Ik houd jullie op de hoogte.
-
Jul 10, 2008 om 18:18nummerweergave
Hallo
Ik ken het probleem ook. Het een panasonictoestel en mijn provider is Home u beter bekend als Ziggo.
Ben onlangs op vakantie gegaan toen had ik nog gewoon nummerherkenning, eenmaal terug van de vakantie bleek dat ik geen nummerherkenning meer had. Daarom direct telefonisch contact gelegd. Op dat moment werd mij verteld dat men door de overname problemen hadden met toestellen van het merk Panasonic. Men was ermee bezig en ik zou hier iets over horen.
Nu is het 2 weken later en nog steeds niets daarom maar weer gebeld. Nu blijkt dat mijn toestel niet FSK maar GFSK is en dit wordt juist NIET ondersteunt door ZIGGO, heel raar omdat het voorheen wel werd ondersteund.
Toen ik vroeg wat we hieraan konden doen kreeg ik doodleuk te horen dat ik dan een ander toestel moet kopen die wel FSK ondersteunt, misschien zal ZIGGO in de toekomst wel GFSK gaan ondersteunen.
DUS, doordat er een aantal providers zijn samengegaan kan ik mij in de kosten steken, denk ook niet dat ik van hun zijde iets hoef te verwachten. Hier laat ik het uiteraard niet bij zitten, ga een klacht indienen.