Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jan10127
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 5, 2010 om 22:05Heeft iemand ervaring met MediusCard?U heeft gelijk, alleen 2 dingen zijn vreemd,
Ik heb card in parijs 2x gebruikt, tussen beide is card in Holland gebruikt. Dit is gezien tijdsbestek vrijwel onmogelijk.
Verder zegt bp ook dat zij die dag geen transactie hebben met mijn card, zij zeggen dit 100% zeker uit te kunnen sluiten.
We wachten maar af maar het gaat me nog niet eens om dat er iets misgaat maar meer het idee dat medius dit niet serieus neemt, telefonisch niet bereikbaar, mail niet beantwoorden en de schijn wekken dat het mijn probleem is door te zeggen laat maar terugboeken maar dit kost u 20euro.
Maar heb inmiddels contact gehad en ze gaan het (hopelijk) uitzoeken.
Zodra ik nieuws heb hou ik jullie op de hoogte -
Nov 5, 2010 om 10:43Heeft iemand ervaring met MediusCard?Ik heb sinds begin Augustus de mediuscard. Aangezien ik veel reis gebruik ik deze ook redelijk veel.
Zoals reeds gezegd vielen kosten in het begin tegen (kosten voor account en kaart) maar goed verder geen problemen,storten via ideal en saldo binnen 1 minuut bijgeschreven tot vorige week.
Is er een transactie in Nederland bij een benzine station van een kleine 100 euro afgeschreven terwijl ik die dag in Frankrijk was.
Bedrag kende ik ook niet en bewaar mijn bonnetjes netjes of misschien de datum op afschrift niet klopte maar dit bleek ook niet het geval.
Gelijk de pomp gebeld maar zij konden met zekerheid zeggen dat die dag mijn card niet gebruikt was.
Mediuscard proberen te bellen, maar lukt niet dus supportformulier ingevuld.
Krijg ik als antwoord dat ik na betaling van 20,- kan verzoeken mijn eigen geld terug te laten boeken. Weer gebeld, geen antwoord dus maar weer mail gestuurd dat ik het hier niet mee eens ben, ik was (aantoonbaar omdat ik die dag card in frankrijk heb gebruikt) die dag in Frankrijk, kan nooit mijn card hebben gebruikt en ik zie het dus ook niet als mijn probleem en vraag me uberhaupt af waarom het voor hen niet interessant is waarom er zomaar geld van mijn account is afgeschreven. Hier kwam geen antwoord op.
Nummer in Duitsland gebeld, maar kreeg telefoniste die mij een mobiel nummer heeft gegeven omdat zij niet van Medius was. Maar geen antwoord op dit nummer. Weer een boze mail geschreven dat ik hen aansprakelijk ga stellen voor de schade en verwacht een oplossing of beter mijn geld terug.
2 dagen gelden gestuurd en wacht nog op antwoord.