Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jan3005
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2011 om 12:35buckaroo bv st.derdengelden@ birdies
Ik heb vanmorgen 3 keer geprobeerd een mail te sturen.
Iedere keer heb ik daarvoor op de mail link geklikt op hun pagina.
3 keer adres ongeldig. Ik heb het echter zojuist, na jouw commentaar nog een keer geprobeerd en heb nog geen reactie van de mailserver terug gehad.
Misschien een server fout aan hun kant. Ik wacht het af.
@ pschaecker
Ik ben dan weliswaar premiummember geworden. Maar heb slechts een éénmalige maqchtiging afgegeven en de optie automatisch verlengen niet aangevinkt. Dan zou mijn premiummembership per 14-04 beëindigd moeten zijn.
Er is echter op 15-04 opnieuw geïncasseerd, opnieuw een éénmalige machtiging. Welke ik voor de tweede incasso niet afgegeven heb. Bij automatisch verlengen zou dit een doorlopende machtiging moeten zijn.
Wat ook opvalt is dat de omschrijving van de organisatie op de tweede incasso afwijkt van de eerste. Dus...op z'n zachtst gezegd bijzonder. -
Apr 16, 2011 om 11:36buckaroo bv st.derdengelden[quote=herootje schreef op vrijdag 5 mrt 2010, 08:36]Met oplichting heeft dit lijkt me niets van doen. Degene om wie het gaat zal toch zelf opdracht geven om bedragen van zijn rekening te incasseren, bijv. via I-deal en dan staat er inderdaad deze geadresseerde op het bankafschrift en met dergelijke frequente afschrijvingen, lijkt het wel om een gokverslaving te gaan. Als u via google op pay and play gokken zoekt vind u snel de sites waarom het gaat.
Het lijkt mij wel degelijk om een twijfelachtige organisatie te gaan.
Ik heb een éénmalig abonnement afgesloten op sportpartner.nl
Tot mijn stomme verbazing werd er gisteren opnieuw geïncasseerd.
Ik heb getracht na te kijken op de website wat voor abonnement ik afgesloten had.
Maar dit was niet mogelijk. Ik heb mij toen afgemeld en bij de bank een verzoek tot storneren ingediend. De bank wist mij te vertellen dat ik twee keer een éénmalige incasso had afgegeven terwijl dit niet het geval is.
Ik heb getracht contact met Buckaroo op te nemen. ik krijg echter een reactie van de mailserver dat het e-mail adres (info@buckaroo.nl) op hun site niet geldig is.
Verder onderzoek op het internet levert de indruk dat deze club inderdaad niet correct bezig is. Ik heb inmiddels de bank gevraagd om de incasso te controleren. Want dat is deel van het probleem tegenwoordig. De bank controleert de incasso's niet. Iedereen kan een incasso aanbieden bij de bank.
De banken gaan er van uit dat deze informatie klopt en het initiatief ligt dan bij de klant om e.e.a. recht te zetten.
Jan