Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: janet1980
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 25, 2013 om 12:47Pakje onder rembours. PostNL stort geld niet[quote=jans2 schreef op maandag 25 nov 2013, 12:16]Heeft u al een klacht ingediend? Na al dat bellen is het belangrijk dat u verder zwart op wit (per brief of email) communiceert. Klachten post.nl klik hier.
Dank u wel voor deze goede tip en de link. Ik heb direct ook op deze wijze een klacht ingediend. -
Nov 25, 2013 om 11:45Pakje onder rembours. PostNL stort geld nietBedankt voor uw reactie, maar dat is niet het geval.
Het pakketje is afgeleverd en het bankrekeningnummer is elektronisch ingevoerd. Daarnaast is het gecheckt bij Post NL. Post NL erkent dat het pakketje is afgeleverd en het bankrekeningnummer klopt. Ze weten alleen niet waarom het bedrag niet is gestort. Het probleem is juist dat Post NL het vanaf dit punt niet correct afhandelt.
De medewerkers van de klantenservice hebben mij meerdere malen beloofd terug te bellen of te mailen echter verzuimen zij dit al 2 weken lang om te doen. Bewijs genoeg, maar de respons is er niet.
Mijn vraag is bij wie ik de eis kan neerleggen, want bij de klantenservice loopt het dood. -
Dec 29, 2011 om 20:07bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsIk heb het gelezen, erg herkenbaar. Ook dat steeds beloven terug te bellen en niet doen...zo frustrerend.
In de mail van tessa (waarschijnlijk dezelfde) stond dat ze mijn klacht zorgvuldig had doorgelezen. Ze geeft vervolgens antwoorden waaruit blijkt dat dit absoluut niet zo is. Ergens wilde ik daar op ingaan, maar aan de andere kant ben ik al lang blij dat ik tenminste de grouponvouchers terug krijg.
Je ziet wel dat ze het proberen door wat gevoelsreflecties te geven, maar inhoudelijk zijn de reacties om te huilen.
Ook ik haak af wat groupon betreft, erg jammer want ik heb ook leuke ervaringen gehad. Ik vind het onbegrijpelijk dat er zo slecht met feedback van klanten wordt omgegaan en dat ze niet kritischer zijn in de keuze van hun partners.. -
Dec 29, 2011 om 18:43bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsHet is nog even afwachten omdat zowel in een mail van groupon als van airfast stond, dat ze kosten bij mij in rekening zouden brengen voor de annulering. Het kan dus zijn dat ze een bedrag van mn creditcard gaan afschrijven.
In mijn mail heb ik ook al aangegeven dat er meerdere personen zijn met dezelfde problemen en dat ik hoop dat ze zelf ook stappen gaan ondernemen richting airfast. Lijkt mij dat je niet zon zakenpartner wil hebben.
Ik ben benieuwd wat Groupon mbt jouw klacht gaat doen. -
Dec 29, 2011 om 17:12bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsHoe lang duurde het bij jullie voordat Airfast het bedrag afschreef?
-
Dec 29, 2011 om 17:10bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsIk heb eindelijk een reactie gekregen van Groupon! Ook van een dame genaamd Tessa. Mijn probleem is alleen gedeeltelijk opgelost. In de mail staat dat ik in ieder geval het geld voor de vouchers terug krijg, daar ben ik eigenlijk al heel blij mee.
Wat ik wel jammer vind is dat zij de klacht niet echt goed hebben gelezen en dat zij mij voor het andere gedeelte, namelijk het geld dat Airfast wil afhalen mij doorverwijzen naar Airfast, terwijl Groupon na het horen van mijn klacht voor mij geannuleerd heeft. Ik heb er nog een uitgebreide mail aan gewaagd met alle emails erbij en hoop toch echt dat ze er iets mee gaan doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat er tot op heden nog niets van mijn creditcard is afgeschreven, maar ik ben wel bang dat dit gaat gebeuren aangezien dit wel in een (uiteraard noreply) mail van Airfast staat. Op de site van airfast is het vandaag niet eens mogelijk om in te loggen.
Ik hoop maar dat Groupon snel inziet dat zaken doen met zo'n onbetrouwbare partner niet de bedoeling is.
Hoe staat het met jullie klacht? -
Dec 20, 2011 om 14:26bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsNu zie ik dat er ook een reactie van groupon tussen staat met het advies om te bellen of te mailen naar de bekende adressen
Beste mevrouw van groupon, dit hebben wij zoals u kunt lezen al meerdere malen gedaan en het heeft geen effect.
Ik heb diverse mailen gemaild en gebeld naar groupon. Of er wordt niet gereageerd of ik krijg een prachtige gevoelsreflectie terug, maar zonder enige verdere actie.
Als ik bel wordt er gezegd dat de medewerker niet bevoegd is om beslissingen te nemen. Vervolgens word ik niet meer teruggebeld terwijl dat wel wordt toegezegd.
De ene medewerker mailt mij dat hij de reservering heeft geannuleerd en de andere medewerker mailt mij dat Groupon niet kan annuleren (grappig dat je collega dat wel kan) en dat ik de annuleringskosten zelf maar moet betalen. Ook werd er gezegd dat ik het geld van de vouchers niet vergoed krijg. Hooguit kan ik ze inwisselen tegen administratiekosten.
Inmiddels meerdere mails gestuurd echter geen reactie. Ook op groupon facebook is mij meerdere malen toegezegd dat er contact met mij zou worden opgenomen. Tot op heden is het ernstig stil....
http://www.facebook.com/groupon.amsterdam/posts/302198576481510 -
Dec 18, 2011 om 00:30bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsIk heb de vouchers op 4 oktober gekocht. 20 november heb ik de tickets geprobeerd aan te schaffen.
Ik heb groupon om twee redenen aangeschreven, 1 de aanbieding is ronduit misleidend en 2 de maatschappij is onbetrouwbaar gebleken door de betalingsproblemen (zie eerste bericht)
Via google vond ik ook mensen uit belgie met het zelfde probleem. Het lijkt mij inderdaad een goed plan om onze klachten te bundelen. De vraag is alleen waar en bij wie we deze klacht gaan aanbieden want groupon reageert niet. -
Dec 17, 2011 om 23:41bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsHa Mandy en Anna
Update van mijn kant. Groupon aan de lijn gehad. Ik krijg verschillende reacties. 1 medewerker heeft mijn verhaal aangehoord en heeft de vlucht voor mij geannuleerd. Hij vertelde dat er contact met mij opgenomen zou worden. Dit is niet meer gebeurd.
Een andere medewerker mailde mij dat Groupon niet kan annuleren (terwijl haar collega dat dus wel had gedaan) en dat ik als ik zelf zou annuleren, ik de annuleringskosten zou moeten betalen. Ook zou ik het geld niet terug krijgen van de Groupons. Ik kreeg een e-mailadres van airfast en ik zou het maar met hen moeten uitzoeken. Dit is heel vreemd want overal op de airfastwebsite wordt met klem verwezen naar het grouponadres.
Ik heb van het andere cosumentenprogramma een voorbeeldbrief gedownload en deze verstuurd. Ik heb nog geen reactie ontvangen. Nu heb ik mijn klacht op facebook gezet. Er werd gevraagd of ik mijn e-mailadres wilde sturen. Dit is inmiddels ook weer een week geleden en niets ontvangen.
Via google vindt je meerdere mensen met dit verhaal. Ik vind het echt te bizar voor woorden.
Het lijkt bijna een oplichtingstruc. Airfast stuurt een mail dat zij zo snel mogelijk contact met je opnemen en juist omdat je wacht op de reactie van Airfast vervalt de reserveringstermijn. -
Nov 21, 2011 om 09:58bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsBeste Anna,
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. De aanbieding van Groupon is zo misleidend, en de website van Airfast is heel onbetrouwbaar. Mijn ervaring:
Allereerst baalde ik al van mezelf dat ik de groupon voorwaarden niet minutieus had doorgelezen anders had ik al snel zelf de rekensom kunnen maken dat de tickets helemaal niet zo voordelig waren en dat tickets binnen Europa bijvoorbeeld bij KLM voor het zelfde bedrag of zelfs 5 euro goedkoper werden verkocht.
Maar goed ik had de tickets eenmaal en 80+ 29 euro voor een ticket naar Rome is nog te overkomen, het is geen topdeal, maar ook geen slechte prijs voor een ticket en ik had zelf beter moeten lezen.
In het begin was de website zo traag dat het niet te doen was om een vlucht te zoeken. Ik dacht, de tickets zijn toch een jaar geldig, ik kijk even wat later.
Gister besloot ik dus om tickets naar Rome te boeken. Het is overigens best lastig zoeken, je krijgt niet de beschikbare data te zien maar je moet zelf keer op keer de data aanpassen totdat er een beschikbare vlucht tevoorschijn komt.
Als je dan uiteindelijk een vlucht hebt gevonden blijkt dat 9 van de 10 aangeboden vluchten met een tussenstop zijn. Ik heb met name de groupon aangeschaft omdat de advertentie schreef dat je met een gerenommeerde maatschappij zou vliegen. Wat heb je aan vliegen met een betere maatschappij als je lang over een korte vlucht doet en op ergens op een luchthaven moet gaan haasten voor een overstap?
Uiteindelijk vond ik een vlucht zonder overstap, maar die prijs was absoluut niet rond de 80 euro, sterker nog ook tussen de vluchten met overstap kon ik niet een vlucht vinden die mbt de kosten rond de 80 euro zat.
Maar goed, ik heb de vlucht geboekt en dat ging uiterst moeizaam. Er moesten 2 vouchercodes in een klein veldje worden ingevoerd gescheiden door een komma. Dat stond nergens op de website aangegeven, waardoor ik een mail moest sturen naar groupon hoe de invoerwijze was. Ik ben op internet gaan zoeken en vond op een buitenlands forum iemand met hetzelfde probleem. Toen ik uiteindelijk het antwoord had ben ik teruggegaan naar de site, jawel hoor, de tickets weg. Ik weer gezocht en de tweede keuze tickets gereserveerd. Vervolgens kreeg ik precies hetzelfde als jij. Op de site van de creditcardmaatschappij stond dat ik het bedrag volledig had betaald maar ik kreeg een mail van airfast dat ik gedeeltelijk had betaald en dat er contact met me opgenomen zou worden. Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee. Nogmaals ik had zelf kritischer moeten zijn bij het lezen van de voorwaarden. Ik had alleen nooit kunnen weten dat de belastingen veel hoger dan 80 euro zouden uitvallen, dat de vluchten helemaal niet gunstig zouden zijn en met overstap en dat de website zo slecht zou functioneren en de betalingen zo onbetrouwbaar zouden verlopen. Gelukkig heb ik de printscreen en de mail wel bewaard van Airfast, echter het schermpje waarin stond dat het volledige bedrag werd afgehaald kon ik niet meer terughalen.
Ik heb een klachtbrief naar Groupon gestuurd en wacht hun reactie af. Ik ben net als jij wel benieuwd in hoeverre wij recht hebben op terugbetaling van Airfast. het lastige is ook dat zij alleen via Groupon te bereiken zijn.
Een tip die ik je kan geven is om een klacht in te dienen bij de creditcardmaatschappij. Zij gaan dan verhaal halen bij Airfast. Een medewerker van de creditcardmaatschappij vertelde mij dat bedrijven dan wel veelal akkoord gaan met het terugstorten van het geld omdat zij geen problemen willen met de creditcardmaatschappij. Als je op internet zoekt vind je meer klachten zoals die van ons, die zou je eventueel ter versterking van je verhaal bij kunnen voegen. Of het gaat werken durf ik je niet te zeggen, ook ik houd me aanbevolen voor advies!