Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: janor
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 25, 2011 om 09:36Hi rekening!Via Hi webcare snel en duidelijk de volgende reactie gekregen:
Door een storing is je dataverbruik dubbel in rekening gebracht. Dit is bij veel iPhone abonnementen gebeurd. Mijn collega's controleren de iPhone aansluitingen en wanneer er kosten onterecht in rekening zijn gebracht zul je dit terug krijgen op je telefoonrekening van februari of maart.
Even afwachten hoe het uiteindelijk echt wordt afgewikkeld, maar tot nu toe ben ik goed te spreken over Hi webcare. -
Jan 18, 2011 om 21:07Hi rekening!Je eigen verbruik + Hi goed in de gaten houden is zeker aan te bevelen. Vandaag nota gekregen van Hi. Meer data verbruikt dan limiet, terwijl ik gebruik in de gaten heb gehouden via iphone en website Hi en bij lange na niet in de buurt van de limiet ben geweest. Daarnaast natuurlijk nooit een berichtje gekregen dat ik op 80% van limiet zat, wat wel wordt beloofd. Kortom voel me flink gepiepeld door Hi.
Uiteraard wil Hi meehelpen en gaat een overzicht sturen van hoeveel MB's op welk moment ik heb gebruikt. Lekker behulpzaam, weet ik straks dat ik op 9 december 2010 23 MB heb verbruikt. Net alsof ik dan nu met deze info kan gaan aantonen dat de rekening van geen kant klopt.