Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jasmijn2011
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 4, 2011 om 00:15Opzegging UPC[quote=stacey schreef op dinsdag 4 jan 2011, 00:11][quote=jasmijn2011 schreef op maandag 3 jan 2011, 23:50]Nogmaals, het is op 3 december opgezegd bij upc en ik heb zelfs een bevestiging.
Het gaat niet zozeer op de opzegging ( dat staat op zwart op wit). Maar ze komen met smoesjes van je had erbij moeten zeggen dat je om de prijsverhoging weg ging. Snap je?
Oké, ja feitelijk had je dat als reden moeten opgeven want dat was Nu voor jouw enige gegronde reden tot opzeggen, waar je normaal gesproken nog geen recht op opzeggen had omdat je je minimale contracttermijn er nog niet op had zitten.
Tja dan zit er weinig op dit nog eens schriftelijk bij ze aan te kaarten in de hoop dat ze niet zo star blijven en als dat niet werkt te kijken wat geschillencommissie er van vind.
Ze geven bij consuwijzer in elk geval wel aan dit Wel te (ver)melden:
--Schrijf de aanbieder een brief (aangetekend) waarin je aangeeft niet in te stemmen met deze prijsverhoging.
Geef aan dat je de overeenkomst wilt ontbinden met ingang van de datum van de prijsverhoging ............--
Dat staat er in iedergeval niet op de algemene voorwaarden van de upc en de opta is van mening dat ik in mijn recht sta...dat moet toch iets zeggen, vind je niet? -
Jan 3, 2011 om 23:50Opzegging UPCNogmaals, het is op 3 december opgezegd bij upc en ik heb zelfs een bevestiging.
Het gaat niet zozeer op de opzegging ( dat staat op zwart op wit). Maar ze komen met smoesjes van je had erbij moeten zeggen dat je om de prijsverhoging weg ging. Snap je? -
Jan 3, 2011 om 23:32Opzegging UPCIk heb netjes voor 1 januari opgezegd via de opzegservice van tele 2.