Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jayway
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 7, 2014 om 20:04Oplichting verrassingstickets.nlHoi Verrassingstickets,
Mooi charmeoffensief geplaatst, helaas niet erg geloofwaardig... Probeer de volgende keer de reacties wat meer verspreid over de dag te plaatsen met accounts die ook wat meer geplaatst hebben dan alleen een bericht in dit onderwerp. Nu is het wel heel erg gekunsteld.
Maar goed nu naar de inhoud van jullie bericht: ik vind het teleurstellend en belachelijk dat jullie blijkbaar al mijn vorige mails niet goed gelezen hebben en mij de zwartepiet proberen toe te spelen. Een constructieve en redelijke oplossing was vanaf dag 1 de inzet. Het dialoog ben ik drie maanden geleden aangegaan. Maar doordat jullie je klanten niet serieus behandelen, maken jullie de situatie alleen maar erger voor jullie zelf met onder andere dus naming and shaming tot gevolg.
Nogmaals: het staat misleidend en dus niet duidelijk aangegeven op jullie website. Het feit dat ik jullie hier drie maanden geleden al op de hoogte van bracht en jullie het nog steeds niet aangepast hebben, bewijst dat jullie deze misleiding graag in stand houden. Het feit dat ik genoeg andere consumenten op het internet verbolgen over deze gang van zaken heb zien praten, bewijst dat ik niet de enige ben. Het aangaan van de reis heeft het punt van geschil op geen enkele wijze veranderd: de mogelijkheid tot het uitsluiten van bestemmingen op de boekingspagina blijft een vorm van oplichting in zijn huidige vorm.
Ik ben uiteraard erg benieuwd naar jullie 'dialoog' en jullie voorstel om eindelijk eens 'tot een constructieve en redelijke oplossing te komen'. Daar wacht ik sinds november op. -
Feb 26, 2014 om 00:09Oplichting verrassingstickets.nlBeste tijger1,
Je hebt helemaal gelijk en dat deden we voordien ook altijd. Dit leek ons leuk om een keer te proberen, maar het is helaas nooit leuk geweest. Helaas kom je daar pas achteraf achter... -
Feb 25, 2014 om 23:41Oplichting verrassingstickets.nlBeste allen!
Ik ben een tijdje druk geweest, vandaar dat ik geen tijd had om te reageren, excuses.
@diumenge: je hebt helemaal gelijk. Ik zie nu dat er hier ook goed geklaagd is op deze organisatie. Jammer dat ik dat niet voor mijn aankoop gezien heb. Zeker de situatie van Daan2309 komt als twee druppels water overeen.
@daan123 & mahadma: Ik heb geen idee wat er gaande is tussen jullie, maar Daan123, je mag gerust citeren van dit topic. Ik doe niet aan Twitter, dus als je wilt dat ik met je in contact kom, zal je een ander medium moeten kiezen.
@verrasstickets (verrassingstickets.nl): grappig dat jullie hier reageren, dat had ik niet verwacht. Blijkbaar had ik het dus eerder en plein public moeten maken. Dat ik sinds de reis naar Warschau niks meer heb laten horen, heeft vooral te maken met dat ik de afgelopen maand erg druk ben geweest. Niets met jullie, want ondanks de reis blijft het uitgangspunt hetzelfde: jullie hebben me opgelicht en daarvoor eis ik rechtvaardigheid.
Blijkbaar hebben jullie weer niks geleerd van de gedane e-mailconversatie en begaan jullie dezelfde fout. Leuk dat jullie het publiekelijke proberen te verdedigen, helaas blijft de poging vrij gênant. Nogmaals: jullie beweren het volgende:
=verrasstickets schreef op vrijdag 7 feb 2014, 00:10:
Enkele bestemmingen zijn bovendien uit te sluiten. Zo ook de bestemming Warschau (dit kunt u terugvinden op de door u gebruikte boekingspagina).
De volgende url heb ik gebruikt om bij jullie te boeken: verrassingstickets.nl/groupon. Deze hebben jullie wellicht veranderd om Belgische stakkerds op te lichten, maar de lijst met uit te sluiten bestemmingen komt op hetzelfde neer: er staat geen Warschau tussen. Doe geen moeite om het te veranderen, want ik heb al lang geleden screenshots gemaakt van de Nederlandse situatie. Ook op andere boekingspagina's zoals op bijvoorbeeld deze reguliere boekingspagina staat geen Warschau vermeld in de lijst met uitsluitbare bestemmingen.
Het feit dat jullie mensen doen laten betalen om bestemmingen uit te sluiten, terwijl jullie ze naar hele andere bestemmingen sturen blijft puur bedrog, oplichting en/of misleiding: noem het wat je wil, maar het is tegen de Nederlandse wet. Als je er van uit gaat dat iedere klant wel twee bestemmingen (à 10 euro) uitsluit en jullie langer dan een jaar bezig zijn met deze oplichting, dan heeft deze zwendel jullie waarschijnlijk al meer dan tienduizend euro opgeleverd. Ik zal dan ook niet stoppen met klagen totdat jullie (a) achter de tralies belanden, (b) failliet gaan of (c) iedere consument zijn onterecht betaalde geld terug geven (liefst in combinatie met a en b).